čtvrtek 8. září 2011

Planet dinosaur-Základní informace o nové sérii

Jak již většina z Vás ví (a Ti kteří to neví), již 14.září startuje ve 20:30 na BBC One a BBC One HD zcela nový seriál s názvem Planet Dinosaur (Planeta dinosaurů). Bude mít šest dílů a představí se v něm většina zvířat, o nichž jsme neměli možnost vědět v Putování s dinosaury. Mě osobně se již podařilo některé druhy rozpoznat, a to zvláště díky reklamě.

Zvířata: Carcharodontosaurus, Spinosaurus, Argentinosaurus, Predátor X, Ceratosaurus, Caudipteryx (myslím), Archaeopteryx (myslím), Quetzalkoatlus, Plesiosaurus (může jít také o více druhů), Sarcosuchus, Stegosaurus a zcela určitě se zde objeví mnohem více druhů.

Rád bych sem zanedlouho uveřejnil také reklamu. Začátkem příštího týdne nebo snad koncem tohoto tento trailer uvidíte. Pokud si myslíte, že se zde objevují druhy, které jsem zde ještě nenapsal, ihned mě informujte, ať je informací více...

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Príma!

siamotyran řekl(a)...

tak i ceratosaurus ale myslím si že jich tam bude mnohem víc =D

Jakub Petr řekl(a)...

No nevim,nevim asi nebude

forusrakos řekl(a)...

To bude pokračování té série, kde byl Velociraptor, Saltasaurus... a další?

Betaraptor řekl(a)...

Hele, já bbc one nemám, nepodíval by ses, kde se to dá stáhnout? Jinak, na blogu mám něco, co by tě jako milovníka Prehistorického parku mohlo zajímat.

Okomentovat

Nejčtenější