středa 21. září 2011

Obojživelníci kolem nás

Na našich loukách a u vody se můžeme setkat s řadou obojživelníků, mezi které patří například žáby, čolci nebo mloci. Jedním z nejznámějších u nás je skokan. Skokani loví mouchy a jakýkoliv jiný hmyz, které jim usedne do blízkosti jejich lepivého jazyka. Tento lepkavý jazyk pak zasunou zpátky do tlamy, kde hmyz skonzumují. Dalším z známým obojživelníke, sice se u nás vyskytjícím po málu, ale též zde žijícím, je ropucha. Té se ale nikdy nedotýkejte, protože za očima má jedové žlázy a po celém jejím těle se táhnou žlázy, na nichž je vystavený nebezpečný sekret. Čolky a mloky taky není zrovna lehké spatřit. Mloka můžete najít hodně na souši, ale ve vlhku, to znamená, že třeba na mechu nebo tam, kde spadalo hodně listí. Úkryt ale opouštějí jen za šera. Čolci naopak žijí takřka pořád jenom ve vodě... A i já jsem měl šanci se s obojživelníkem setkat a sáhnout si na něho. O letních prázdninách jsem si sáhl na mločka nebo čolka...

Líbil se Vám tento článek? Jestli-že ano, komentujte prosím...

6 komentářů:

Betaraptor řekl(a)...

Moc hezké. Jo a chci se zeptat na ZT2. Mám Win 7 a zkouším stahovat dema her. Ale skoro vždycky mi to vyhodí: RAM 0 MB, potřeba 256 MB. Marine mania mi nešla kvůli tomu vůbec, endan. species jsem si zahrál jednou, potom taky ne, a extinc animals jdou bez problémů. (Zatím.) Stáhnul jsem si program na monitorování paměti, (RAM saver pro.) ten mi ukazuje RAM 2 GB! Nevíš, čím by to mohlo být? Chystám se koupit Ultimate collection, tak jestli to půjde. Na mojeznamkyavatar jsi říkal, že dema máš. Prosím, pomoc.

Antroz T6 řekl(a)...

sůpeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!

Vašek (dinosaurguide) řekl(a)...

Moc hezké HAASi

mojeznamkyavatar řekl(a)...

Poučný článek moc se mi líbí a proto hodnotím všemi hvězdami

dinosaurss řekl(a)...

Bezvadný!

dilophosaurus řekl(a)...

obojzivelnici a plazi jsou nej.

Okomentovat

Nejčtenější