středa 14. září 2011

Kolekce, které u nás nevyšly-6.část

Je tu zcela poslední část Kolekcí, které u nás nevyšly. Jsou zde ty poslední tři, které jsem vybral. Dole pod nimi se pak dozvíte o něco více informací...

Ultimate Dinosaur Collection DVD Set
Obsahuje:
Walking with Monsters
Chased by Dinosaurs
Cena: 39.95 dolarů.

The big dinosaur box DVD Set
Obsahuje:
Walking with Dinosaurs
The Ballad of Big Al
Chased by Dinosaurs
Cena: 25 liber.

Dinosaurs: Giants of Patagonia DVD Set
Obsahuje:
Dinosaurs: Giants of Patagonia
Cena: 24.98 dolarů.

A zcela nakonec, jak jsem již slíbil minule, přijde otázka: Řekněme, že by Vám v Discovery Shopu náhle zdělili, že si můžete vybrat dvě kolekce ze všech 18ti, které jsem zde uveřejnil zcela zdarma. Jaké by to byly? Odpovězte prosím do komentářů. Ale nebojte se, již brzy zde uveřejním zdá se že dvoudílný speciál Kolekce, které u nás vyšly!

7 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Všech 18 kolekcí vypádá fantasticky, je těžké si vybrat pouze 2..však pro mě by to byly asi tyto :Dinosaur Revolution DVD Set & Jurassic fight club season 1 DVD Set

deinonych řekl(a)...

The Prehistoric Collection From Dinosaurs to dawn of Man DVD Set a Jurassic fight club season 1 DVD Set

Alfaraptor řekl(a)...

Pěkný článek. Chystám se na blogu o víkendu rozjet velkou soutěž. Pokud budeš mít zájem, tak se do pátku do půlnoci zaregistruj.

Vašek (dinosaurguide) řekl(a)...

Moc hezké. Mými favority jsou: Prehistoric Earth DVD Set a Essential Dinosaur Pack DVD Set.

Betaraptor řekl(a)...

No, já asi v tomhe článku 1 a 3. Jo, a zítra bych měl dát ten park celý. Dneska jsem nebyl doma, a taky to nejde exportovat, ale snad to vyjde. Díky moc za tu moji chybu!

Antroz T6 řekl(a)...

opět bych je rád viděl :(

plum bridesmaid dress řekl(a)...

I just sent this post to a bunch of my friends as I agree with most of what youre saying here and the way youve presented it is awesome.
http://www.wiredress.net/

Okomentovat

Nejčtenější