neděle 26. prosince 2010

Pravěká zoo-Masožraví kopytnatci-5.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého dokumentu, najdete ji tady: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-MASOŽRAVÍ KOPYTNATCI-část 5/5:
Hned ráno nás zastihlo skučení. Na pláži se objevilo stádo velkých uranotérů-Arsinoitherií a putovalo po pláži hodně daleko. Slunce na moře krásně svítilo ale my museli zrovna od té pěkné podívané. Kousek za stádem Arsinoitherií jsem uviděl jedno Moerithrium jak se koupe ve vodě. "Je to nádherné zvíře... Přesto tady něco není v pořádku, něco mi tu..." nedořekl jsem větu. Strašlivý řev mně vyrušil. "To bude Andrewsarchus!" lekl jsem se. "Musíme odsut rychle do křoví, pojďte!" řekl jsem. Jeden Andrewsarchus se na pláži právě objevil. To byla naše poslední šance. Připravil jsem časový portál. Zkusil jsem ho nějak nalákat, ale on se soustředil na to Moeritherium. "Buď se vrátíme bez něj, nebo s ním a i s Moerithriem!" rozhodl jsem se rychle. Vylákal jsem na pomeranč Moeritherium z vody a spustil portál. Moeritherium proběhlo, ale Andrewsarchus teď ztratil potravu. A já byl tím, co uviděl první. Rozběhl se po mně. Hned jsem vyběhl směrem k portálu a Andrewsarchus se hnal asi deset metrů za mnou. Proskočil jsem portálem a rychle utíkal k řízení brány. "Zavřete bránu, Charlesi!" volal jsem. Brána se zavřela a já byl v bezpečí. "Chechej! Hurá! Nemůžu tomu uvěřit!" říkal jsem a nevěděl jsem, jestli je to vůbec pravda...

O tři dny později jsem se do zoo přijel podívat na nemocné mládě rodu Huayangosaurus. Sice ještě nebylo v ohradě s matkou ale vypadalo o mnohem lépe, než dříve. "Podívej, vypadá to, jako by se na nás usmívalo!" řekl Charles. "No, já bych řekl, že je spíše rádo na nohách. Skvělá práce!" řekl jsem. Teď bylo na čase podívat se na Daspletosaury. "Tak už jste je naměřili, Charlesi?" zeptal jsem se. "Přesně těch 7,5 metru, jak jsem říkal." odpověděl mi Charles. Samozřejmě jsem se nemohl vynadívat na pláž, protože tam byla ohrada s naším Andrewsarchem. "Nádherná zvířata jsi přivezl, Jacku, jenom se tě na jedno chci zeptat: zdá se mi, že ty opice nám přidělají víc práce, než jsem myslel." řekl Charles a vypadal opravdu ospale. "Ale, to kvůli nim snad nemůžeš spát?" zeptal jsem se ho.

Příští Jackova vodní výprava a zároveň poslední výprava do pravěkých vod se odehraje před 210 miliony lety. Jack bude chtít zachránit gigantického a dlouhokrkého Tanystrophea a dravce Nothosaura. Jeho úkol však bude těžší, než si myslí...

Příště: Za úsvitu mořských plazů .

2 komentáře:

forusrakos řekl(a)...

Pěkné zakončení!

forusrakos řekl(a)...

No normálně, klikneš u nového článku na "Vložit odkaz" do kolonky "URL" si zkopíruješ adresu a do kolonky "Text" si zadáš co chceš a pak už klikneš na "Vložit odkaz" a máš to :D

Okomentovat

Nejčtenější