sobota 11. prosince 2010

Pravěká zoo-Masožraví kopytnatci-2.

Jestli-že Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji zde: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-MASOŽRAVÍ KOPYTNATCI-část 2/5:
Vyběhl jsem ze stanu a vzal jsem rychle baterku. Nic se nedělo. Teprve, až jsme se ráno probudili, jsme to viděli. "Můj bože, Andrewsarchus! Samozřejmě nám to bylo docela jasné.". Andrewsarchus požíral končetinu mláděte Embolotheria a já ho z tábora sledoval. "Kdyby chtěl, a kdyby o nás věděl, že tu jsme, ve vteřině by tu mohl být a všechny nás zabil.". Za chvíli ale Andrewsaurchus Embolotherium sežral celé, alespoň jeho stravitelné části, a vydal se zpátky do křoví. Vzal jsem si dalekohled a šel jsem pomalu za ním. "Samozřejmě Andrewsarchus není jediným zvířetem, které žije na rozhraní pláže a bushe, kde jsou tropické stromy." řekl jsem. "Například támhleto Apidium." dodal jsem si ještě k tomu. Nade mnou poskakovaly malé skupinky Apidií a prohlížely si mně. Vlastně ani neměli na vědomí, že se teď dívají na svou verzi po téměř 28 miliony letech. "Chtěl bych Apidia v Pravěké zoo chovat, proto bych je chtěl chytit.". Připravil jsem portál a začal před ním mávat klacíkem. Jedno Apidium portálem proskočilo a ostatních deset ho následovalo. Teď jsme měli v Pravěké Zoo chovnou skupinu Apidií.

V Pravěké Zoo, o několik okamžiků později, když už Charles Apidia ubytoval v jejich opičí kleci, ovšem začal se rýsovat další problém. Pracovníci parku měli velké problémy s jedním mládětem Huayangosaura. "Co se děje?" zeptal se Charles. "S tímhletím Huayangosauříkem to moc dobře nevypadá. Nejí, leží ve stínu a kromě mrskání ocásku a nohou se téměř nehýbe." řekl jeden z pomocníků. "Musíme rychle něco udělat, co když to mládě onemocnělo?!" lekl se Charles. Já jsem mezitím v pravěku dorazil do tábora a všichni jsme se vypravili dál. Ve vodě se pohnulo nějaké obojživelné zvíře, Moetherium, jeden z předků slonů. "Tito živočichové vydí vodní svět aa tak to mají výborné." řekl jsem. My jsme naštěstí měli něco podobného, co by nám pomohlo prozkoumat vodní svět Pákistánu před 30 miliony lety...

Jack se tedy rozhodl prozkoumat vodní svět. Ovšem neví, že na něho čeká horda nebezpečí...

5 komentářů:

theropoda řekl(a)...

Super!!!

raptorex řekl(a)...

Ahoj po dlouhé době zase píšu na blog.Jinak moc pěkný článek.

forusrakos řekl(a)...

Zajímavý příběh.

Prehistoricworld řekl(a)...

[3]:Pravda,je to zajímavý příběh.

Maiasaura řekl(a)...

[3]: souhlasím

Okomentovat

Nejčtenější