sobota 18. prosince 2010

Pravěká zoo-Masožraví kopytnatci-3.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji zde: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-MASOŽRAVÍ KOPYTNATCI-část 3/5:
Na větším nafukovacím člunu jsme vyjeli daleko od pobřeží. Nasadil jsem si černý ochranný vodní oblek, na něj jsem si dal kyslíkovou bombu a nakonec na obličej masku, abych pod vodou mohl mluvit. Ve skafandru jsem skočil ze člunu do vody. Zároveň mně nahoře držel John za dlouhý provaz, takže jsem se nemusel obávat ničeho hrozného. Na uvítanou mi "zazpívala" a "zatančila" školka Dorudonů, kteří se jen tak proháněly vodami. "Nádhera! Všechno jsou to mláďata!" volal jsem ve skafandru. Dorudoni plavali chvíli kolem mně a já si nemohl pomoci. "Všechno jsou to mláďata, ale již brzy z nich budou velrybí teenageři!" říkal jsem opět ve skafandru. Ten pískot byl tak nádherný, že jsem si řekl, že i John ho musí slyšet. Na rádio a sluchátka, která si tedy dal na uši jsem připevnil vodní mikrofon a on také poslouchal pískot malých Dorudonů. Vlastně jej brzy vystřídal řev masožravce. Přede mnou se začalo rýsovat protáhlé Basilosauří tělo a málem mně spolkl. "Uf! Jen pár metrů a bylo by po mně!" říkal jsem ve skafandru. Basilosaurus ale udělal jednu otočku a mířil přímo na mně. Začal jsem na znamení nebezpečí tahat za provaz.

Mezitím v Pravěké Zoo Charles uspal mládě Huayangosaura a zamířil s ním na veterinu. Tam si s ním měli poradit. "Je ve vážném stavu, myslím, že to bude nějakou hroznou nemocí." slyšel ještě Charles za dveřmi a doufal, že se s malým Huayangosauříkem nic nestane... V Pákistánu před 30 miliony lety se mezitím objevil druhý Basilosaurus a oba zahnali nějakého žraloka. John mně rychle vytáhl na člun. "Bylo to tam tak nádherné, ale co naplat, nebezpečí je nebezpečí. Na ty roztomilé chvíle s Dorudony ale nikdy nezapomenu..." říkal jsem Johnovi a i ten vypadal spokojeně. Blížil se večer ale tma ještě nezačala. V táboře na pláži jsme se připravovali na další den. "Jdu spát!" řekl mi jeden z členů týmu. "To nemyslíš vážně, že v půl páté půjdeš spát!" "Jsem strašně unavený..." "Celý den jsi nic nedělal. Ale běž si lehnout." řekl jsem mu. Ve vodě se ozvalo žblunknutí. Nějaký Andrewsarchus se začal brotit vodou pryč...

Pravěká katastrofa se již blíží a Jack ani nemá potuchy, že je v několika nebezpečích. Buď získá Andrewsarcha teď, anebo se vrátí s prázdnou...

3 komentáře:

forusrakos řekl(a)...

Pěkné, těším se, až nastane nějaká zápletka s Andrewsarchem.

Anna řekl(a)...

Zajímavé...

ball dresses and gowns řekl(a)...

Q. Why did the teacher write the lesson on the windows?
http://www.wiredress.net/

Okomentovat

Nejčtenější