neděle 5. prosince 2010

Pravěká zoo-Masožraví kopytnatci-1.

Jestli-že Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete je v rubrice Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-MASOŽRAVÍ KOPYTNATCI-část 1/5:
Můj sen o vytvoření parku či zoo plné prehistorických druhů zvířat se stal skutečností. Zatím jsme měli třeba velkého samce druhu Yangchuanosaurus, mamuta srstnatého, skupinku Orodromeů nebo velké pravěké obojživelníky a bylo toho překvapivě ještě více. Než jsem se však chystal portálem se vydat na další záchrannou misi, přijel jsem se podívat na dva malé Daspletosaury, kteří už ale tak malí nebyli. "Kolik mají?" zeptal jsem se. "Asi 7,4 nebo 7,5 metru." informoval mně Charles. "Zajímavé, pokud porostou takhle rychle, mohli by být větší než průměrný Daspletosaurus." řekl jsem a odjel jsem jeepem na místo plánování. "Při mé další prehistorické, už druhé vodní výpravě se chci vrátit do doby před 30 miliony lety. Tohleto je čelist medvěda grizzlyho, jednoho z největších dravců naší planety. Jenomže toto je čelist Andrewsarcha, velkého masožravého kopytnatce. Hodlám se pro něho vrátit do pravěkého Pákistánu jen pár dní před tím, než vymřou za účelem velké katastrofy." řekl jsem. Já, John a celý tým o pěti lidech jsme prošli portálem, jen tak daleko od katastrofy, jak to šlo.

Ocitli jsme se někde v bushi, pod námi byl písek a kolem spousta suchých keřů. "Už jsme dorazili?" zeptal se jeden z týmu. "Ano, jsme tu. Toto je Pákistán, před 30 miliony lety!" řekl jsem. Ušli jsme už velký kus když jsme uslyšeli zvláštní zvuky. Vyběhl jsem na vrchol kopce a uviděl jsem to. V bushi pod kopcem jsem uviděl stádo brontotérů Embolotherií. "Páni, podívejte se na to! Jsou nádherní..." řekl jsem. Embolotheria se sunula pomalu o 30 metrů za hodinu dál a my, když se zrovna začlo stmívat, jsme dorazili na pláž. Tady jsme začali stavět tábor. Šli jsme spát, zatímco jeden z členů týmu, Tim, hlídal. Pak začal křičet: "Něco tu utíká!". Rychle jsem vyběhl ze stanu a ve tmě jsem zahlédl mládě Embolotheria, ale to bylo smrtelně zraněné. Z houštiny se ozval řev masožravce...

Co tam vyběhlo se dozvíte příště!

4 komentáře:

Prehistoricworld řekl(a)...

Skvělé těším se na další díl:)

Prehistoricworld řekl(a)...

na blogu mám nový článek o jednom teropodovi tak se prosím jukni dík:-D

Maiasaura řekl(a)...

[1]:Já se také těším

forusrakos řekl(a)...

[3]:Taky:)

Okomentovat

Nejčtenější