pátek 17. prosince 2010

Obrázek týdne 17.12.2010

Vánoce se neprodleně blíží a s nimi i mé Vánoční přání. Avšak, stále Vám nijak jedno tajemství nechci odhalit, nedávno jsem si však rozmyslel, abych, jelikož někteří z Vás mohou mít už určité představy, o co půjde, a proto chystám ještě jedno překvapení...

Popisek k dnešnímu obrázku: Trojice Hipparionů před 30 miliony lety na pláních Jižní Ameriky žvýká suchou žlutou trávu. Jejich tušení se však již brzy objeví, jelikož tento obrázek je něco, jako na pokračování...

Chtěl bych připomenout, že tento obrázek mimo jiné jste mohli najít i v knize Dinosauři a život v pravěku, v obřím encyklopedickém vydání...

7 komentářů:

siamotyran řekl(a)...

krásnej já tu knihu tuším mám :D

deinonych řekl(a)...

[1]: já jí mám taky

forusrakos řekl(a)...

Pěkný obrázek, já tu knihu nemám.

Prehistoricworld řekl(a)...

Hezký obrázek:)

Alfaraptor řekl(a)...

Obří encyklopedické vydání? Já mám jen malou A5 modrou verzi...

Maiasaura řekl(a)...

Nadherný obrazek

Anna řekl(a)...

Nádherná ilustrace, úplně z toho dýchá atmosféra... Hipparioni jsou jedněmi z mých nejoblíbenějších zvířat.

Okomentovat

Nejčtenější