neděle 30. května 2010

Pravěká zoo-Do Severní Ameriky svrchní Křídy!3.

Jestli Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji v rubrice Příběhy na vyprávění . Dnes přináším další část, doufám že se pobavíte...

PRAVĚKÁ ZOO-DO SEVERNÍ AMERIKY SVRCHNÍ KŘÍDY!-část 3/5:
Z křoví vyběhl Orodroemus. Měl veliký škrábanec na stehně levé zadní končetiny. Za chvíly, asi za 2 minuty skolaboval. "Podívej, chudák." řekl jsem Johnovi. "No jo... Vypadá to, že ještě ani dospělý nebyl." dodal k tomu John. Najednou jsme ale uslyšeli skřek. Z houští vyskočil jakýsi predátor. "Pozor, Jacku!" zavaroval mně John. "Troodon!" vykřikl jsem. Dravec skočil na mrtvolu Orodroema, byla to asi jeho kořist, přidržel si drápem ze zadních končetin stehno, a silou těla trhl. Najednou měl v tlamě kus masa velikosti lidské dlaně. Schovali jsme se za uschlé kapradiny. Sotva Troodon skousl první sousto, doběhl k němu další Troodon, žřejmě samička. Vypadalo to na sourozence. Mezitím, v Pravěké zoo ubytovával hlavní veterinář Charles stádo Orodroemů do ohrady pod sadem. Podle něho by tam mohli Orodroemové doplňovat tekutiny, a navíc polykat šťavnaté listy ze zelených keřů. Uběhla hodina. Začalo se stvmívat. "Johne, prohlédl jsem to tady, a je tu nejvíc sucho. Jinde je moc vlhko." informoval jsem Johna. "Chceš tu postavit tábor?" zeptal se mně John. "Ano, musíme." řekl jsem. "Kéž to bude klidná noc.".

Když jsme se druhý den probudili, byla to krásná scenerie. Mezi usychajícími stromy a nažloutlými keři to bylo nádherné. Zatímco John ještě dospával v 8 hodin ráno, já jsem se rozhodl jít na obhlídku. Po mrtvole Orodroema na místě zbylo jen pár hnijících kusů, pokryto to bylo vše stovkami much. Za nedlouho se však Troodoni vrátili, pro změnu to byla ale jen mladá samice. Odehnala mouchy a utrhla nahnědlý kus masa z mrtvoly. Sledoval jsem ji schován za kapradím. Za malou chvilku sem však přišel řev. Z lesa z východní světové strany vyběhli tři Daspletosauři. "To je má šance získat Troodona, a možná i Daspletosaura!" pomyslel jsem si. Vytáhl jsem rybu z batohu, a lákal na ni samici Troodona. Ta se na ní touživě dívala. Vyběhla přímo an mně, já hodil rybu do časového portálu a ona přímo za ní. Daspletosauři to ale vzdali, můj nápad je také nahnat do 21.století nevyšel. John se probudil a přišel za mnou na pláň. "Charles bude aspoň překvapený s Troodona." řekl John a oba jsme se silně rozchechtali.

Pokračování příště...

5 komentářů:

Pariska=) řekl(a)...

pěkný blog..........=D

Oblíbený dinosaur řekl(a)...

Já jsem si říkal,že by tam z toho křoví mohl vylézt nějaký Dromaeosaurus nebo tak.

Eva řekl(a)...

Super

theropoda řekl(a)...

super!!

mojeznamky řekl(a)...

nnn já to napsal blbě mi odjíždíme zejtra a vracíme se v pátek takže v pátek se tam zase juknu

Okomentovat

Nejčtenější