pátek 28. května 2010

Obrázek týdne 28.5.2010

Mesosoic earth přinášejí stále nové obrázky, já však nalézám méně a méně, a proto tu jsou už jen ty starší. Toto je jeden z posledních, které jsem kdy na internetu viděl. Je také z Jurské periody...

Popisek k dnešnímu obrázku: Comsognathus se prodírá podrostem před 152 miliony lety na území Kanady. Ze zadu je patrné, že konec honu s cílem najít a ulovit kořist není daleko-za ním leze po zemi malá mnohonožka...

Jen tak bych se Vás chtěl ještě na něco zeptat... Jelikož mi v březnu přestala galerie chtít dávat obrázky do složky, a já musel jiné mazat, u některých článků již obrázky chybí. Jestli víte o tom, jak vytvořit novou složku, napište prosím do komentáře.

4 komentáře:

mojeznamky řekl(a)...

pěkné mám na svém blogu ten samý obrázek co?a jinak tím HMMMMMMMMMMMMM se myslil:kdyby mi někdo řekl o čem mám napsat

Uru řekl(a)...

Hezu:-)

blogoguanlog řekl(a)...

tím předkem tyranosaura bych si typnul guanloga

World of Dinos řekl(a)...

hmmm.. vytvořit novou složku je lehký... Klikni na vytvořit novou složku... xD xD xD

Okomentovat

Nejčtenější