neděle 23. května 2010

Pravěká zoo-Do Severní Ameriky svrchní Křídy! 2

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji v rubrice Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!

PRAVĚKÁ ZOO-DO SEVERNÍ AMERIKY SVRRCHNÍ KŘÍDY!-část 2/5:
Mezi Parasaurolophy se začali pohybovat nějací malý býložravci. "Johne, pojď se na ně podívat!" řekl jsem Johnovi. Vypadali, jako nějací hypsilofodonti. "Jsem si v celku jistý, o jaký druh jde. Orodroemus!" řekl jsem Johnovi. "Máš pravdu!" odpověděl mi John. Jak jsem je tak viděl, zalíbili se mi, jak byli malý, a já se rozhodl je přihnat do Pravěké zoo. "Johne, podrž mi prosím toto." dal jsem Johnovi plachtu. Jen jsem si nasadil mykynu, a pak jsem se odhodlal chytit je. Připravily jsme společně časový portál. Rozběhl jsem se přímo proti Orodroemům. Ti vyběhli ze stáda Parasaurolophů, a utíkali přímo mezi uschlé stromky a keře. V náhlém zmatku jsem si uvědomil, že jsem portál umístil dozadu, a ne až za uschlé strniště. Najednou ale přede mnou a Orodroemy něco zařvalo. Orodroemové se vydali po správném směru, a vběhli do portálu. Já jsem ho zavřel, ale přímo za mnou se ozval další řev. Jen několik metrů ode mně stáli dva Daspletosauři. Začali řvát tak strašlivě, že se i kachnozobý Parasaurolophové začali stahovat. Avšak, tito dravci šli po mně. "Johne, nastartuj jeep!" zakřičel jsem. Nevěděl jsem, zda-li je to správné rozhodnutí, jelikož Daspletosauři byli velmi rychlí. Rozhodl jsem se riziko podstoupit.

Naštěstí, když Dasspletosaurus spadne, nezvedne se už. Rozběhl jsem se přímo k velikým kořenům stromů, které vyčnívali ze země. Daspletosauři mně nicméně pronásledovali dál-uhýbali kořenům. "Jacku! Tady! Skoč do jeepu!" zakřičel na mně John. Uskočil jsem jen tak tak hlaadovým tlamám Daspletosaurů a skočit do jeepu ze vzdálenosti 3 metry zdaleka také nebylo lehké. "Díky bohu, že jsme se zachránily." řekl jsem ještě. Mezitím v Pravěké zoo hlavní veterinářka Ann studovala chování Huayangosauří samice, jak už jsme zjistily, těhotné. Ann usoudila, že je plná vajec. Možná, že proto se chladila v jezeru, když jsme ji kdysi chytali. Nu, pokud by nakladla vejce, možná by jsme měli hordu nových přírůstků... Když utíkáte před Daspletosaury, a uniknete, tak samozřejmě není bezpečí všude. "Už zase!" zavaroval jsem Johna. Už asi pět minut šustilo všude v křoví kolem nás-nebyli jsme si jisti, co to může být. "V Severní Americe žili i menší predátoři-co když je to třeba Dromaeosaurus?" řekl jsem. "Každopádně, musíme si dát pozor. Ať je to cokoliv." odpověděl mi John. Pak však z křoví vyběhl jeden Orodroemus, a...



Co se stane s Johnem a Jackem? Co to bylo v křoví? Byl to jen Orodroemus, nebo i někdo jiný? Jak dlouho je ještě do výbuchu Elghornského pohoří? Těšte se každopádně na příští část!

9 komentářů:

Uru řekl(a)...

Užasné:-D!!

Uru řekl(a)...

na mém blogu je soutěž!kukneš se?;-)

mojeznamky řekl(a)...

nádhera myslíš že by nevadilo kdybych si udělal něco podobné?a ty pomalé ale velké udělám asi až zítra

Uru řekl(a)...

Tak promiň já už ti to říkat nebudu;-)^^

Uru řekl(a)...

;-).:-)

Oblíbený dinosaur řekl(a)...

Hezký!Podle mně tam bude nějakej predátor, třeba Dromaeosaurus nebo tak. :-) :-) :-D

mojeznamky řekl(a)...

díky já dneska napíšu první díl mého nového seriálu Návrat Prehistorie

mojeznamky řekl(a)...

právě teď ale už musím končit

Eva řekl(a)...

Pěkné!

Okomentovat

Nejčtenější