pátek 21. května 2010

Obrázek týdne 21.5.2010

Mesosoic earth sice pěkně kreslí, bohužel však na internetu nenalézám příliš mnoho obrázků... Toto jsou jedny z posledních. Na tomto vidíte další zvěřinu Jury. Posuďte sami:

Popisek k dnešnímu obrázku: Stádo Apatosaurů se zaastavilo kvůli čerstvé potravě. Z obrázku je také patrné, že Sauropodi mohli chodit po zadních, podívejte se do zadu. Mezi čerstvým borovým údolím jsou samozřejmě i velká hnízdiště. Tato nádherná scéna se odehrává před 145 miliony let.

Takže příště jedny z posledních obrázků od Mesosoic earth, které jsem kdy našel!

9 komentářů:

Alfaraptor řekl(a)...

Super! Já možná dneska uveřejním další povídku.

Eva řekl(a)...

Super, a klidně si něco podobného udělej!

mojeznamky řekl(a)...

hezké

mojeznamky řekl(a)...

jestli tam žijer burronjor?(to je jako kdyby sme hlasovali jestli je pravda konec světa v roce 2012)ne ale vážně můj názor je že nevím a tímto nechci být nějak neomalený,skeptický nebo dokonce drzý ale kdyby to tak vyhlíželo tak mně uvědomte!

Uru řekl(a)...

Nádherný blog spřátelíš?Mě taky moc zajímají pravěká z.:D

mojeznamky řekl(a)...

nevím jestli žije možná žil ale už vyhynul nebo možná žije v tom to právě je

Uru řekl(a)...

Mám tě přidanou;-)

Anna (SB) řekl(a)...

Krásný obrázek.

Maiasaura řekl(a)...

Překrasny obrazek

Okomentovat

Nejčtenější