neděle 2. července 2023

Uhodni plaza! Týden 7. - Diplom

Sedmý a na nějakou dobu také poslední týden kvízu "Uhodni plaza!" je definitivně u konce. Zbývá mi tedy předat diplom jeho účastníkovi! Stalo se to už podruhé; v podstatě na poslední chvíli zkusil někdo štěstí, a já samozřejmě článek s diplomem nepřipravil dopředu... a tak se dnes v podvečer vracím na svůj milovaný blog, a zjišťuji, že pod třetí nápovědou se skrývá komentář od EviSchizoid publikovaný včera v 11:59! Opravdu moc mě ten zájem potěšil... Tak to nebudu protahovat, a přejdu k předání diplomu.

Podle zveřejněných nápověd jsi předpokládala, že mnou popisovaným plazem je kareta obrovská. Chápu, že některé z nápověd byly jistě zavádějící, a na kožatku zase tolik neodkazovaly. Velmi konkrétní (kromě těch rozměrů... no, já si taky nepamatuju rozměry zvířat, propána) snad byla jen ta druhá nápověda, podle níž se jedná o nejrychlejšího plaza. Kožatky jsou totiž při plavání opravdu rychlé! Nicméně jsem moc rád, že jsi se zúčastnila, o výhru tady nejde, protože účastníci dostávají diplomy tak jako tak, a tak ti toto malé ocenění právem patří. Doufám, že se ti bude líbit.


Takže ještě jednou díky EviSchizoid za účast, moc si jí vážím. Se soutěží se nyní rozloučíme, a zítra vás konečně čeká další velký dokučlánek!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější