neděle 21. května 2023

Uhodni plaza! Týden 1. - Diplom

Včera jsem čtenářům svého blogu odhalil, kterého plaza jsem v 1. týdnu nové soutěže "Uhodni plaza!" popisoval, a nyní je na čase předat jeho účastníkovi diplom! Zúčastnil se Venda, za což mu moc děkuji. Musím přiznat, že jsem od pátečního odpoledne nedoufal v něčí účast, a protože jsem si jeho odpověď přečetl až dnes odpoledne, není tu diplomový článek tradičně v jedenáct, ale trochu později. No, nebudu to dále protahovat...

Venda na základě čtyř nápověd správně uhodl, že hadem, kterého jsem popisoval, byl křovinář aksamitový - mimochodem, jeden z mých oblíbenců. Gratuluji Ti ke správnému uhodnutí, a nezbývá mi, než předat Ti tento diplom s detailem tváře známého fer-de-lance. Doufám, že se Ti bude líbit!


Ještě jednou děkuji Vendovi za účast! Doufám, že se příštího týdne kvízu "Uhodni plaza!" zúčastníte i vy - soudě podle návštěvnosti blogu by to jistě mohl někdo zkusit, vždyť vás sem denně chodí desítky, včera dokonce 112! Vězte, že za každého budu rád - vždyť to má být zábava - i když se třeba při hádání netrefíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější