pátek 3. ledna 2020

Obrázek týdne 3. 1. 2020

Přináším první Obrázek týdne v roce 2020! Původně jsem sice zamýšlel přidat další obrázek dinosaurů na sněhu, při jeho hledání jsem však narazil na tuto nádhernou rekonstrukci, kterou jsem zkrátka musel přidat na blog... Co říkáte, není nádherná?

Popisek k obrázku: Samice Weewarrasaura pozoruje líhnutí vlastních potomků. Dva drobouncí ornitopodi se už vyklubali z vajec a pobíhají kolem hnízda, nadšeni novým a pozoruhodným světem, do kterého se narodili. Další sourozenci se ještě klubou na svět, ale i tak už jejich očka poznávají mateřské hnízdo i les kolem něj. Scéna se odehrává v Austrálii před 95 miliony let.

Na konci minulého roku jsem psal články i na své další blogy - napsal jsem pátou část příběhu Claude Ngoy Origins, spin-off příběhu Lovců kryptidů, a také článek Tanystropheus a jeho příbuzní na Blogorgonopsid Diaries. Na tyto blogy budu i nadále psát... Pokud máte zájem zúčastnit se Soutěže Dinosauři 2019, kterou jsem sestavil koncem minulého roku, můžete se přihlásit kdykoliv během příštích týdnů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější