neděle 5. května 2019

Tento den slaví Blogorgonopsid své desáté narozeniny!!!

Rok uběhl jako voda, a tak dnes, 5. května 2019, slaví Blogorgonopsid své desáté narozeniny!!! Je to mnohem víc, než v co jsem doufal. Tento blog jsem založil přesně před deseti lety, 5. května 2009, a rovnou jsem na něj napsal první, úvodní článek. Ani ve snu jsem si nedokázal představit, že po celém desetiletí, během kterého zcela pozitivně ovlivnil můj život, bude stále aktivní. Toto jsou první kulatiny mého blogu, a musím přiznat, že mě to velice těší. A protože píši o věcech, které mě zajímají, psaní na blog mě stále baví... Za posledních 10 let jsem na tento blog napsal 3283 článků, což je číslo, kterému sám nemohu uvěřit. Přitom od 6. května minulého roku do 5. května tohoto roku jsem napsal 366 článků. Rekord návštěvnosti je stále 409 jednotlivých návštěv za den. Denní návštěvnost je však stále velká. Všem návštěvníkům, pravidelným i občasným, chci za ni moc poděkovat. Jste to vlastně vy, díky komu tento blog stále existuje. Jsem potěšen, že za poslední desetiletí jsem prostřednictvím tohoto blogu narazil na mnoho lidí s podobnými zájmy, z nichž mnozí měli také blogy o prehistorii či přírodě. Chci jim poděkovat za komentáře, návštěvnost, inspiraci, podporu, články plné informací a vše jiné. Jmenovitě chci poděkovat Dinosaurssovi, Martinoraptorovi, Mojeznamkymu, Matymu, Víťovi, Kaatedocus, Evě, Nonychromkovi, Blogoguanlogovi (Prehistoricworld), Davna-historii (fab_bionic), Jurijovi, Deinonychovi, Badymu, Anně, Blogplateosaurovi, Siamotyrannovi, Matouši Pavlíkovi, Irittatorovi (Dinosaur12), Dinosaurblogovi, Megaraptorovi, Betaraptorovi, Utahraptoru Stephenovi, Theropodovi, Dinoexpresovi, Vendacovi, Remimu, Antrozovi T6, Stringerovi, Oceanpraveku, Kryptoraptorovi, Encyklopediedejin, Pangaeonovi, Forusrakovi, Prehistoricportalovi, Ankylosaurovi, Eduardovi, Vráťovi, Pavoukovi, Prehistorymu, Raptorexovi, Dejinyceskychmest, Dictodonovi, Robbcovi i všem ostatním, které jsem třeba náhodou pozapomněl uvést. Vaší podpory během let si strašně moc vážím. Zároveň chci poděkovat i návštěvníkům, jež sem zavítali třeba jen náhodou, a samozřejmě také čtenářům, kteří nekomentují, ale můj blog navštěvují. Vězte, že tento blog tu bude ještě hodně dlouho...


Náš Blogorgonopsid se již blíží k desetipatrovému dortu ze scutosauřích krunýřů a masa, ze stehýnek diictodonů, lahodného měkkého masa labyrindononta a želé. Už se nemůže dočkat, až se do něj zakousne, samozřejmě však až po sfouknutí všech deseti svíček! Jak vidíte, Blogorgonopsid se po pár letech strávených v současném světě vrátil zase do Permské pouště. Už je to starý veterán, kterého jen tak něco neohrozí...

Řekl jsem si, že sepíši seznam "zlatých hřebů" svého blogování. Každý rok na Blogorgonopsidu pro mě něco znamenal. Napsal jsem články či příběhy, které mi utkvěly v paměti více než většina ostatních...
2009 - první tři články (Blogorgonopsid, Nessie, Putování s pravěkými monstry), popisky ze srpna 2009 a začátek pravidelného psaní každý den v prosinci (spolu s rozmachem blogů o pravěku)
2010 - příběhy ze série Pradávný život a Pravěká zoo, články v rubrice Různá naleziště, projekt Býložraví savci ze světa pravěku, začátek projektu Hmyz a jeho předci, komiks Kapitán Johnson a projekt Zvířata v ohrožení, na kterém jsem pracoval spolu s Forusrakem a Prehistoricworldem
2011 - kromě přidávání klipů ze seriálů Planeta mutantů či Ve stínu dinosaurů, napsání příběhů o ostrově "Noční můra" a Thompson kontra KryptoAfrika a počátku hry Pravěké safari mi v paměti utkvěla také nečekaná dvouměsíční pauza na začátku roku, během níž si mnozí mysleli, že jsem úplně skončil
2012 - celoroční projekt Život v divočině, série článků o ohrožených zvířatech (Sloni v ohrožení, Levharti v ohrožení apod.), příběhy DirePark Brutus a Cryolophosauří život
2013 - příběhy Pravěké safari a Monstra ze severní Austrálie, projekt Geologická období Země, na kterém jsem pracoval spolu s Mojeznamkym, a začátek dlouhé životní etapy Dana Jamesona, jež se takřka celá odehrála (a stále odehrává) na Tedově ostrově v Pacifiku - týdeník Správce dinosauřího parku
2014 - začátek projektu Pravěk v Čechách, projekty Soupis pravěkých žraloků, Střet obou Amerik, Jak se měnily představy o vzhledu pravěkých zvířat, Cesta pravěkým Madagaskarem, Ptačí řády a Croc Anatomy, příběhy Boj mezi příšerami a Džungle času a článek Obojživelníci jsou ve velkém ohrožení
2015 - projekt Úžasné objevy ve světě hadů, projekt Slavné expedice, příběhy Ze ztraceného pralesa, Příběh dravce Jane, Sám v australské buši a Mračná hora a projekt Konvergence
2016 - příběhy Svět opičích ještěrů a Ve stínu přízraků, projekty Vývoj želv a Ostrovní trpaslíci. Během psaní příběhu Ve stínu přízraků se v mé hlavě zrodilo jádro příběhu Lovci kryptidů, který jsem začal psát v říjnu toho roku
2017 - projekty Vyhynulí tvorové Karibiku, Ztracená fauna Nového Zélandu, Původ mosasaurů a příběh Útěk před časem (dokončení ságy, jež začala o tři roky dříve Džunglí času), zrození definitivní verze Lovců kryptidů
2018 - projekty Žraločí řády, Vyhynulé žraločí řády, Psovité šelmy pravěku, Prehistoričtí lasicovití, Zvláštnosti ve světě ryb, Tajemní megapredátoři a některé z kapitol druhé a třetí série Lovců kryptidů
2019 - článek Počet bogongských osenic se snižuje a kapitoly "Sen se hroutí", "Zachtělo se mi telepatie" a "Hnízdo smrti" ze třetí série Lovců kryptidů

Tyto a mnohé další články bych nikdy nenapsal, nebýt Vaší podpory, které si moc vážím. Ještě jednou Vám ze srdce děkuji!
V psaní na blog budu samozřejmě i nadále pokračovat. Mám v plánu dokončit třetí sérii Lovců kryptidů a od července pokračovat v letních projektech minulých let, konkrétně Vyhynulí tvorové Karibiku, Ztracená fauna Nového Zélandu a Zvláštnosti ve světě ryb. Také budu přidávat další popisy dinosaurů, prvohorních živočichů a prehistorických rostlin, stejně jako současných plazů, zvláště hadů... Věřím, že Blogorgonopsid tu bude ještě hodně dlouho... Děkuji!

HAAS

19 komentářů:

Nonychromek řekl(a)...

Děkuji já jsem taky rád za to že jsem narazil na tak skvělou komunitu lidí. Na tvůj blog chodím moc rád vždycky se něco dovím. Doufám že bude pokračovat ještě dlouho.

HAAS řekl(a)...

[1]: Díky moc. :-) Já se na tvůj blog vracím minimálně jednou za měsíc. Z tvých článků se mi nejvíc líbil ten o lidožravých sumcích - díky němu jsem přišel s nápadem vytvořit projekt Zvláštnosti ve světě ryb. :-)

Nonychromek řekl(a)...

[2]: Děkuju. Mě třeba sumec velký fascinoval už od té doby co jsem ve zprávách slyšel o napadení člověka. Ano už tehdy mi to přišlo jako polopravda nebo že ta tím je něco víc ale přišlo mi fascinující jak sladkovodní ryba dokáže způsobit takový poprask. Od té doby jsou nejen ti naši ale celkově obří sumci jednou z mých srdečních záležitostí. Jinak k blogu já často přemýšlím že se vrátím ale pokud k tomu někdy v budoucnu dojde tak to bude odlišný koncept nejen o přírodě a pravěku ale zkrátka o všem co mě zajímá :D

HAAS řekl(a)...

[3]: Tak to bude určitě fajn. :-) Nebo můžeš založit nový blog třeba na Bloggeru. Mě osobně se s Bloggerem dost dobře pracuje, koneckonců tam mám Blogorgonopsid Diaries. :-)

Nonychromek řekl(a)...

Však jo. Hlavně bych strašně rád předal to co jsem se za ty dva roky naučil ve škole.

HAAS řekl(a)...

[5]: Tak pokud se na blog vrátíš nebo založíš nový, určitě dej vědět. :-) Jednoho pravidelného čtenáře máš už zaručeného. :-D

Diictodon řekl(a)...

Všechno nejlepší.

HAAS řekl(a)...

[7]: Děkuju moc! :-) No, snažil jsem se... :-D Snad aspoň pár z nich přineslo čtenářům něco nového. :-)

Nonychromek řekl(a)...

[6]:Dobrá :D

Stroivan řekl(a)...

Gratulujem k okrúhlemu výročiu. Nech ti blog aj naďalej funguje.

HAAS řekl(a)...

[10]: Díky. :-)

Matty řekl(a)...

Gratuluji ke kulatému výročí blogu :)

HAAS řekl(a)...

[12]: Děkuji. :-)

Čtenář řekl(a)...

Připojuji se ke gratulacím. 10 let psaní, to už je velmi dobrý výkon.

Babi řekl(a)...

Připojuji se ke gratulantům a přeji Ti pořád velkou vytrvalost v tom, co Tě zajímá a stále novou inspiraci k pokračování Tvého bohatého a poutavého blogu. Ať žije Blogorgonopsid a jeho tvůrce!!!

babi řekl(a)...

Připojuji se ke gratulantům a přeji Ti  stále velký zájem o prehistorii i současnost, a také stále novou inspiraci pro pokračování Tvého bohatého a poutavého blogu. Ať žije Blogorgonopsid a jeho tvůrce!!

HAAS řekl(a)...

[14]: [15]: [16]: Děkuji moc... :-)

Safaripark team řekl(a)...

Takže ještě jednou gratulace, je za Tebou hezký a obrovský kus práce. Těším se na další Tvoje články. :-)

HAAS řekl(a)...

[18]: Díky! :-)

Okomentovat

Nejčtenější