pátek 3. května 2019

Obrázek týdne 3. 5. 2019

Desáté narozeniny mého blogu se rychle blíží, a já se rozhodl, že Obrázek týdne publikovaný dva dny před výročím bude věnován nějakému z gorgonopsiantů. Na jedné Wiki věnující se světu King Konga jsem narazil na tento parádní obrázek. Zvíře na něm vyobrazeno bylo na oné stránce popsáno jako Lycaesaurus, fiktivní druh, který je možná potomkem permského Lycaenopse. Já jsem se pro popisek obrázku rozhodl použít právě Lycaenopse - zvíře koneckonců vypadá velmi podobně.

Popisek k obrázku: Smečka Lycaenopsů je na lovu býložravých savcovitých plazů na území budoucí Jihoafrické republiky v období permu, před 255 miliony lety. Skupina se rozdělila; dva jedinci vystupují z lesa do suché savany. Jedinec v popředí náhle něco spatřil - zřejmě příští oběť smečky. Začíná se připravovat na hon...

Obvykle na konci Obrázků týdne oznamuji, co dalšího čekat o víkendu - protentokrát uvedu, že tuto sobotu nebude další část Lovců kryptidů. Celý květen bude vlastně bez příběhů. Úplně poslední kapitoly třetí série Lovců kryptidů, která naváže na poslední odstavec v kapitole Hnízdo smrti, a dokončí celý tento "run", který začal v srpnu kapitolou Ztělesnění noční můry, bude na tomto blogu až v červnu. V neděli můj blog oslaví desáté narozeniny. Budu moc rád, když se tu s Vámi shledám! Smějící se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Nejčtenější