neděle 3. ledna 2016

Samec Elasmotheria

Hlavním cílem týmu ve 2. epizodě bylo získat pro jednadvacáté století mamuta srstnatého. Nigelu Marvenovi se podařilo zachránit samici, později pojmenovanou Martha, z doby před 10 000 lety. Pobyt v Prehistorickém parku jí však nesvědčil, a tak se Nigel rozhodl cestovat 150 000 let zpět v čase, aby toho zjistil více o mamutí potravě a jejich chování. Sbíral vzorky tehdejších rostlin, aby je tým v parku podrobil analýze. Pravěká Sibiř byla v té době domovem nejen mamutů, ale také dalších gigantů. Zatímco Nigel pozoroval jedno stádo mamutů, byl překvapen náhlou přítomností obrovského pravěkého nosorožce s rohem dlouhým skoro 2 metry. Bylo to Elasmotherium, samec. Nigel byl od svého sněžného skútru odehnán jak tímto velkým nosorožcem, tak i velkým a rozzuřeným samcem mamuta. Při útěku upustil pytel s rostlinnými vzorky. Po úniku jej napadlo, že by situace nakonec mohl využít. Rozhodl se riskovat a použít sám sebe jako návnadu pro odchyt Elasmotheria. Sebral rostlinné vzorky, čímž vyprovokoval nosorožce a přivedl skrz časový portál do Prehistorického parku. Tam mu unikl doslova jen o vlásek, ale naštěstí se nestalo nic katastrofálního. Jen ošetřovatel Bob byl zase jednou překvapen novým přírůstkem... A také jeho velikostí...


Samotářsky žijící Elasmotherium bylo jedním z mnoha tvorů, kteří v 6. epizodě unikli ze svých výběhů kvůli panikařícímu Titanosaurovi, a způsobili tak chaos.

7 komentářů:

nonychromek řekl(a)...

Já celkově mám ze všech biotopů nejradši deštné pralesy, ale Amazonii jsem si oblíbil, protože tam žijou moji nejoblíbeněší: had, ryba, pták, obojživelník, netopýr atd.

nonychromek řekl(a)...

Memé to přímo netopýr, ale patří do jejich příbuzenstva je to upír obecný.

nonychromek řekl(a)...

Tedy opravuji se první slovo je Není

nonychromek řekl(a)...

No oni podle mě nemají jed, ale mají sliny, které zabraňují srážení krve, aby se jim lépe pilo. Jinak také přenášejí vzteklinu

nonychromek řekl(a)...

Aha, tak to jsme svým způsobem měli pravdu oba.

nonychromek řekl(a)...

Ano mám, bohužel jsem ani o prázdninách neměl čas, ale mohl by nějaký díl už příští týden.

Johnny řekl(a)...

Celkom sa mi tento seriál s Nigelom Marvenom pozdával... škoda, že nemá ďalšie série :)

Okomentovat

Nejčtenější