neděle 17. ledna 2016

Diplomy za Soutěž Dinosauři 2015

Konečně je tu vyhlášení výsledků Soutěže Dinosauři 2015, kterou jsem pro Vás připravil na sklonku minulého roku! Soutěž tradičně navazovala na sérii velkých soutěží, jež se vážou s koncem každého roku a v nichž si kromě znalostí pravěku zopakujeme i některé z nových objevů... Zúčastnili se čtyři soutěžící: Alfaraptor, Ankylosaurus, Martinoraptor, Siamotyran a Nonychromek. Jsem moc rád za Vaši účast! Nyní se pojďme podívat na výsledky a rozdejme diplomy!

Na 5. místě se umístil se s 14 body umístil Ankylosaurus! Rozhodně gratuluji k tomuto krásnému výsledku! Rozhodně není tak špatný, jak se může zdát. Ankylosaurus upozornil na to, že si není všemi odpověďmi jistý, což se mi moc líbilo. Někteří soutěžící možná (neříkám však, že se tak stalo, je to jen domněnka!) odpovědi vyhledávají na internetu. Ale o tom soutěž není, je to vlastně podvod. V případě Ankylosaura tomu tak nebylo a proto Ti blahopřeji ke krásnému 5. místu!!! Na diplom jsem Ti vybral Kentrosaury...


Na 4. místě se umístil Nonychromek se svými 17 body! Patřil mezi ty, kteří jen částečně odpověděli na jednu z otázek, která se týkala paleontologů-rivalů z 19. století. Nestačila mi jen jména, chtěl jsem, aby soutěžící uvedli i výsledek těchto sporů (např. počet objevených dinosaurů). Byl to případ i některých jiných soutěžících. Kromě toho, že Nony poslal odpovědi tak trochu pozdě a na poslední chvíli (což mi naštěstí neudělalo zmatek v hodnocení), jsem rád za účast a předávám Ti diplom se Sinornithosaurem, kterého jsi chtěl...


3. místo patří Siamotyranovi! 17,5 bodu je krásný výsledek, a tak Ti patří pomyslná bronzová medaile... Kromě ní je tu tedy diplom! Chtěl jsi nějakého z dinosaurů, kteří byli objeveni nebo popsáni minulý rod, tak jsem vybral Kunbarrasaura, teprve druhého kdy nalezeného australského ankylosaurida... Doufám, že se Ti líbí!


Druhé místo patří Martinoraptorovi, který obdržel 19,5 bodu! Tuším, že jediné, co jsi nevěděl, byla otázka týkající se severoamerického savce z doby ledové. Byl to mamut kolumbijský, ale jelikož jsi napsal alespoň částečnou odpověď ("mamut nebo mastodont"), rozhodl jsem se to uznat (jen jsem strhl půl bodu, jelikož jsem chtěl vědět i druh mamuta). Jinak krásný výsledek a na diplom jsem Ti dal Tachiraptora... Gratuluji!


No, a posouváme se k 1. místu! Jistě nedočkavý soutěžící musel očima projet celou stránku až sem, aby se dozvěděl svůj výsledek! 20 bodů, to je počet bodů, který získal Alfaraptor! Vše bylo správně, proto si zaslouží 1. místo v Soutěži Dinosauři 2015, a diplom s monstrem, který si přál (Godzilla by to být podle přání neměla). Gratuluji k tomuto nádhernému výsledku!!!


Ještě jednou všem děkuji za účast, Vaše výsledky jsou parádní! Pamatujte si, že však není důležité vyhrát, ale zúčastnit se... Proto jsem moc rád, že Vás po dlouhé době bylo pět (minulý rok se zúčastnili čtyři, což je také krásné). Gratulace všem!!!

6 komentářů:

nonychromek řekl(a)...

Děkuji za krásný diplom.

nonychromek řekl(a)...

Pokud ti to nevadí, tak bych si al tento, i ten ze soutěž Lovcem dinosaurů k sobě na blog.

Bleskobleska řekl(a)...

Gratuluji všem vítězům :)

Ankylosaurus řekl(a)...

Děkuji za krásný diplom! :) Čekal jsem, že ten výsledek bude horší :D. Kdyžtak, minulý týden jsem dával i na své stránky vyhodnocení, máš tam také diplom :).

martinoraptor řekl(a)...

Díky moc za diplom, tak dobrý výsledek jsem ani nečekal :)

siamotyran řekl(a)...

S lehkým spožděním děkuju za diplom :)

Okomentovat

Nejčtenější