pátek 23. srpna 2013

Obrázek týdne 23. 8. 2013

Je tu pátek a to samozřejmě znamená Obrázek týdne! Přiznám se, že tento obrázek jsem chtěl na blog dát již minulý týden místo Edmontosaurů, bohužel jsem ale zapomněl, že jsem jej vůbec stáhnul. Nicméně, tady je a podle mne je vážně skvělý:


Popis zde: Stádo Brachiosaurů, obrovských sauropodních dinosaurů, kráčí jurským lesem v Severní Americe před 150 miliony let. Poletují zde i malí ptakoještěři. Dravý teropod vedle jednoho z obrů sice může představovat nebezpečí, ale velcí Brachiosauři si ho nemusí všímat. Zřejmě se objeví i déšť...

Pokud se Vám obrázek líbil, tak komentujte. Jak jsem sliboval, zítra tu bude poslední část Jurského dobrodružství ze série Pravěké safari!

3 komentáře:

dinosaurblog řekl(a)...

Moc pěkný obrázek

Stringer řekl(a)...

Zaujímavá je tá perspektíva.

Antroz T6 řekl(a)...

nádherný obrázek... v hlavě si ho představuji jako realitu... brachiosauři jdou ke mě... na obloze se pohybují mraky, v dálce chodí masožravec, malí pterosauři létají mezi brachiosaury... :)

Okomentovat

Nejčtenější