středa 7. srpna 2013

Jurský park - Povídková soutěž

Už při čtvrtých narozeninách tohoto blogu, tedy 5. května, jsem sliboval, že se o prázdninách dočkáte povídkové soutěže. Sice jsem měl v plánu napsat zadání už v červenci, ale téměř jsem na soutěž zapomněl. Nyní je však konečně tady... Titulek článku nelže, protože se jedná o povídkovou soutěž z prostředí Jurského parku. Kdo by nezapomněl na prolog k filmu Jurský park 3, ve kterém chlapec Eric Kirby a přítel jeho matky Ben Hildebrand ztroskotali na ostrově po nehodě na vlečném člunu. Z filmu víme, že Ben zahynul a Eric ztrávil na ostrově celých osm týdnů. Na toto téma napsal spisovatel Scott Ciencin knihu Jurassic Park Adventures: Survivor (česky Trosečník, vyšla jako druhá polovina knihy Jurský park 3), která popisovala Ericův život na ostrově do té doby, než potkal prvního člověka. Nyní je ale na Vás, jak si Ericův pobyt na ostrově představujete. Vaším úkolem bude napsat příběh na toto téma...

Podmínky pro napsání povídky:

- Příběh začne hned poté, co se Ben Hildebrand s Ericem Kirbym odepnou od lana, jež je spojovalo s člunem a přistanou na ostrově

- V příběhu musí být popsána smrt Bena Hildebranda

- Musí být popsáno, jak Eric získal raptoří dráp, který ukazoval později Alanu Grantovi

- Povídka by také měla obsahovat děj, ve kterém Eric získá tyranosauří moč

- V příběhu by mělo být uvedeno, jak našel Eric svůj pozdější úkryt

- Povídka skončí zhruba ve chvíli, kdy Eric zachrání Alana Granta ze spárů raptorů pomocí plynových granátů.

Tyto povídky později uvedu tady na blogu a všichni zúčastnění samozřejmě obdrží diplom. Byl bych však rád, kdyby každý soutěžící dbal na úpravu povídky; nejsou tím myšleny například odstavce, ale je důležité, aby každá věta začínala velkým písmenem. Pokud někdo z Vás udělá pravopisnou chybu, zřejmě ji opravím.

Hotové povídky mi posílejte na e-mail haasvojt@volny.cz buďto jako klasický text e-mailu (klidně i po částech) nebo v Microsoft Wordu (může se ale stát, že občas některý z wordovských souborů neotevřu). Prosím všechny soutěžící, aby neposílali text v HTML formě, kterou mi bohužel prohlížeč automaticky zablokuje. Bylo by také dobré, kdyby součástí povídky nebyly obrázky, ale to je už jen na Vás...

Doufám, že se Vás přihlásí co nejvíce, minimálně dva lidé. Teď Vám přeji už jen mnoho štěstí! Mrkající

11 komentářů:

HAAS řekl(a)...

A do registračního komentáře prosím napište, z jakého e-mailu mi povídka přijde...

dinosaurss řekl(a)...

Můžu se zeptat do kdy ti to máme posílat? Protože já teď moc času nemám, ale rád se zúčastním, jestli mi řekneš do kdy to můžu psát :-)

HAAS řekl(a)...

Posílat to lze do neděle 11. srpna (omlouvám se, že jsem to nenapsal).

deinonych řekl(a)...

Dobrá, také se zůčastním. Přijde ti to z therizinosaurus@seznam.cz

dinosaurss řekl(a)...

[2]: Dojde Ti to z dinosaurss@email.cz

dinosaurblog řekl(a)...

přihlašuji se ikdyž jsem ten film neviděl tak se to pokusím nějak napsat přijde ti to z e-mailu marek.cejka.ml@seznam.cz

Utahraptor Stephen (Utylike) řekl(a)...

Díky že jsi mi napsal na blog jinak bych se nepřihlásil. Email ti příde z dinohol@seznam.cz

HAAS řekl(a)...

Důležité upozornění: Prohlížeč mi blokuje i soubory z wordu, takže posílejte pouze v mailovém textu. :-)

Utahraptor Stephen (Utylike) řekl(a)...

[7]: Omlouvám se ale už to nestihne určitě je to zajímavá soutěž ale já to bohužel nedám. :(

HAAS řekl(a)...

Prodlužuji termín posílání povídek minimálně do úterý...

Antroz T6 řekl(a)...

já se také přihlašuji, už to píšu, povídka ti přijde od: Jetrax@seznam.cz :)

Okomentovat

Nejčtenější