čtvrtek 25. srpna 2011

Útěk z ostrova "Noční můra" (2/3) Nebezpečí a smrt


ÚTĚK Z OSTROVA "NOČNÍ MŮRA" (2/3) NEBEZPEČÍ A SMRT:
"Nothosaurus!" vykřikl Donald a jeho plášť se ocitl v jeho zubech. Nothosaurus pořádně tahal až chytil Donaldovu nohu a stáhl ho do moře. Ken ale neměl co dělat, věděl, že tam dole může být cokoliv a raději utíkal z pláže rychle ke katakombách. Věděl, že ho sledují dravci. "Můj bože, já jsem se už zbláznil, tohle je má noční můra!" řekl si Ken. Viděl svého přítele umírat a věděl, že takto ho v katakombách nečeká nic dobrého... Donald jej tam vždycky hájil ale nyní byl Ken ve vážném nebezpečí. Zanedlouho začal přemýšlet úplně. Cosi neznámého se za ním rozběhlo a on neměl šanci tomu utéct. "Co to je?!" vykřikl náhle. Uvězněný u skály a obklíčený smečkou Coelophysisů myslel Kenneth na to, co bude dál... Coelophysisové na něj skákali ale Ken je prozatím odrážel. Měl s sebou flaxu z jízdního kola. Ale věděl, že nebude trvat dlouho a na ten zvuk si malí dravci zvyknou. Skála nad nimi se pomalu začala lámat. Odtamtud spadl nějaký provaz. Kenneth položil flaxu na zem a překryl ji kamenem. Vydávala teď hlasitý zvuk neustále. Za provaz se chytil a lezl nahoru, když tam uviděl...

...Nic. Provaz spadl jen sám od sebe. Kenneth si utřel pot z čela a vydal se až ke katakombám. Tam mezitím přeživší pojídali mravenčí larvy a chytali vosičky. Když se Kenneth vrátil ke katakombám, všichni si hned všimli, že Donald s ním není. "Tak co, už i svýho kámoše jsi radši oddělal, co?!" ozvalo se z davu. "Ale no tak, Kene, uznejte už, že jste blázen?" zeptal se Jean, jeden z přeživších. "Uvedení blbci si asi nedomysleli, že jsem to já, kdo Vám zařídil tenhle dobrej úkryt, a vy chcete, aby jste ho už neměli, jak vidím, takže si mě važte." odpověděl Kenneth. "Ó, ano. Jste naším faraónem." řekl Daniel, kysi Donaldův společník. Pak se ale ze zadu ozvala hrozivá rána. Kenneth spadl do bláta. Všichni se obrátili na rangera s pistolí. "Ale no tak, musel jsem ho zabít, neustále jsme s ním měli těžkosti." řekl ranger. "Těžkosti teprve přijdou..." řekl Daniel. "Kenneth vždycky aspoň věděl, co dělat, ale teď jsme vážně v nouzi." dodal k tomu. A opravdu. Jakmile ranger vešel do katakomb, objevil se znovu Smilodon. Vyskočil z chodeb a namířil si to přímo na rangera. "Pomsta bude sladká. Ty ohavná šelmo s mrožím chrupem!" zařval ranger. Šlo tak o poslední slova, která kdy vyslovil. Až pak, co Smilodon likvidoval rangera, se objevili Austroraptoři...

Daniel a Jean rychle zavřeli dveře od katakomb. Zbytek lidí tedy čelil vážnému nebezpečí. Jeanovi se podařilo najít rangerův samopal. A netrvalo dlouho, než se Austroraptoři dostali do katakomb. S nimi tu byl i Smilodon, který občas po nějakém vyrazil. "Mám tady někde teleport, který nás přenese kamkoliv!" řekl Daniel. "Já to vyzkoušet nechci, co když se něco stane?" zalekl se Jean. "Jeane, ty jsi blázen. Bojuj si proti těmhle raptorům a pravěké kočkovité šelmě, já radši půjdu a teleportuju se někam jinam!" vyhrkl Daniel a rázem mu zmizela hlava, pak tělo a náhle zde nebyl. Zatímco se pak Jean skrýval za zdí s připraveným samopalem. Daniel se mezitím ocitl kdesi...

Jak tohle celé dopadne? To zjistíte v poslední části tohoto seriálu...


5 komentářů:

Vašek (dinosaurguide) řekl(a)...

skvělý příběh!

dinosaurss řekl(a)...

Napínavý, kde se asi mohl ocitnout :-? ...těším se na poslední část ,jak to asi dopadne.

siamotyran řekl(a)...

pěkný.až 2013 :D jak jsem to četl já tak tam byl rok 2012 no tak to si ještě ten rok navíc budem muset počkat :D

Betaraptor řekl(a)...

Hezké. ;-)

RosanneAllison19 řekl(a)...

Don't have enough money to buy some real estate? Worry not, because this is available to receive the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> to work out all the problems. Thence get a credit loan to buy all you require.

Okomentovat

Nejčtenější