úterý 30. srpna 2011

Kolekce, které u nás nevyšly-3.část

Je zde další část mé série o kolekcích, které jsme prozatím tady u nás nemohli vidět... Tentokrát jsou věnovány Nigelu Marvenovi. Jsou to zase další tři kolekce...

Prehistoric Park DVD Set
Obsahuje:
T-Rex Returns
Mammoth Underkathing
Dino birds
Saving the sabertooth
The bug house
Supercroc
Bulding the Impossible
Cena: Limitováno na 12 liber.

Meerkat adventure DVD Set
Obsahuje:
Nigel Marven´s meerkat adventure
Cena: 10 liber.

Nigel Marven´s Nature Specials DVD Set
Obsahuje:
Piranhas
Anacondas
Bull Sharks
Cena: 13 liber.

Mimochodem, rád bych Vás upozornil, že v sobotu vychází první DVD Nigel Marven a jeho příroda a najdete na něm dva Nigelovy filmy: Nigel Marven a ošklivá zvířata plus Nigel Marven a lovci jedů. Takoví, jako jsem já, nenechte si to ujít!!!

10 komentářů:

siamotyran řekl(a)...

není supercroc ten né uplně podařený film? :D

kryptoraptor řekl(a)...

[1]: to je myslím supergator

HAAS řekl(a)...

Ne, všem, kteří to nepochopili: Supercroc je šestá epizoda Prehistorického Parku (viz.i anketa)>.

siamotyran řekl(a)...

[3]: jo promi já se splatl filmaři v poslední době natočili tolik blbostí se zmutovanými žraloky a krokodýli až z toh jde hlava kolem :D

kryptoraptor řekl(a)...

[2]: to chápu

Betaraptor řekl(a)...

Hele, ale PPark u nás vyšel! Já ho mám doma koupený z půjčovny. Epizody 1-6 znám, ale co je ta sedmá? (Bulding the Impossible)

Betaraptor řekl(a)...

[6]: Jo aha, to je zákulisí, ale i to je na tom dvd jako bonusy!

dinosaurss řekl(a)...

To poslední vypadá opravdu dobře!

Betaraptor řekl(a)...

Myslíš jako kolekci všech těch dvd?

Jakub Petr řekl(a)...

Tu kolekci všech DVD mám taky doma toho PP

Okomentovat

Nejčtenější