středa 31. srpna 2011

Kolekce, které u nás nevyšly-4.část

Čekají na Vás další tři kolekce... Vyjdou u nás? Kdo ví, ale já nyní přináším zásadní informace o těch dalších kolekcích, které jsme prozatím nemohli u nás vidět...

Dinosaurs: Extreme survivors DVD Set
Obsahuje:
Clash of the Dinosaurs (Extreme survivors)
Last day of the Dinosaurs
Dino gangs
Cena: 14.95 dolarů.

The day the Earth nearly died DVD Set
Obsahuje:
The day the Earth nearly died
Cena: 19.95 dolarů.

Prehistoric disasters DVD Set
Obsahuje:
Prehistoric disasters
Cena: 19.95 dolarů.

Na co se můžete těšit příště? Pomalu začínají docházet připravené zásoby a to může jednoduše znamenat, že zanedlouho budete moci očekávat konec...

3 komentáře:

Betaraptor řekl(a)...

Nazdar. Takže: Nafilmoval jsem to přes fraps, akorát jsem to musel po každých 30 vteřinách spustit znovu, a pak ty kousky "slepit" dohromady. Na youtube jsem betaraptor01. Jo to vím, náhodou jsem tě včera našel, tvůj přítel Prehistoric Park Channel Tě tam měl. Alfaraptor je tam VelociraptorAlfa a blogualong ... Blogualong. :-D Jo, víš, že dneska měl vyjít další díl PParku od PPCh? Má je opravdu krásné, že? Napsal jsem mu, jestli je nemá bez titulků, že bych si to přeložil.

dinosaurss řekl(a)...

Bože!To chci všechny 3 kolekce :( Ať to je i u nás:(

dinosaurss řekl(a)...

Jo a kdy uděláš ve stínu leoparda 2? :)

Okomentovat

Nejčtenější