pondělí 9. srpna 2010

Ve stínu dinosaurů

Co se skrývalo ve stínu dinosaurů?




Dvoudílný dokument Vám přiblíží různé zajímavosti ze světa dinosaurů. Seriál ve stínu dinosaurů (orig. "Mammals vs.Dinos, nebo také savci kontra dinosauři) však nepředstavuje mnoho dinosaury ale i jejich společníky-savce a nejen to. Zjistíte zde, jakou výhodu měly primitivní jurské myšky ve sluchu, jeden vědec zde dokonce nezaváhá rozřezat žebro Supersaura a dojde zde i k zápasu Stegosauraa a Allosaura. Uvidíte zde Microraptora a nejen to. Tento seriál jsem zatím neviděl vyjít na DVD ale naposledy ho v červnu vysílali na programu Spectrum (12). Pro tento seriál bylo mnoho uděláno ale výsledná práce ve výsledku v televizi byla pro tvůrce více než překvapivá, stejně jako pro mně. I já jsem byl překvapen, co všechno bylo do "pouhého" dvoudílného dokumentu zasazeno...

8 komentářů:

forusrakos řekl(a)...

pěkný:)

slechtickerody řekl(a)...

Zajímavé dnes sem přidal článek a byl byh rád kdyby ses podíval jelikož ta osobnost je velice významná tá co sem o ni napsal

deinonych řekl(a)...

Vypadá to zajímavě.

Eva řekl(a)...

Supr!

Maiasaura řekl(a)...

Super

deinonych řekl(a)...

V dinparku Liberec se mi podařilo sehnat dokumenty Ve stínu dinosaurů a Svět po dinosaurech na DVD.

Coach Outlet řekl(a)...

Secondly,the stores you visit to checkout clearance rack and see if you want it. It is best to find the lowest prices to see whether something captures. You will be surprised to know that these bags are up to 70% to make the original price.

beaufiful bridal gowns řekl(a)...

A. With cabbage patches!
http://www.agoweddingdresses.net/

Okomentovat

Nejčtenější