pátek 13. srpna 2010

Obrázek týdne 13.8.2010

Tento obrázek sice není rukama lidí malovaný ale přesto je nádherný, podívejte se:

Popisek k obrázku: Toto jsou dinosauři z polokoule Gonwana, zleva doprava a zehora dolů: Camarasaurus, Allosaurus a Spinosaurus. Pod Allosaurem stojí pozdní diplodocid Amargasaurus, vedle něho řve Ceratosaurus, za Ceratosaurem je Diplodokus a Baryonyx. Pod Baryonyxem vidíme Guanloga a před těmi všemi jsou miniaturní dinosauři Comsognathus a Microceratops.

Na příště se můžete těšit na jeden velmi krásný obrázek z doby Jury!

10 komentářů:

Oblíbený dinosaur řekl(a)...

Je to krásný obrázek!

Eduard řekl(a)...

Přidal jsem si tě tedy do oblíbených a napsal jsem další krátký komentář. Tentokrát o teratosaurovi a yaverlandii.

deinonych řekl(a)...

Pěkný obrázek ale ten menší sauropod je podle mě Nigersaurus a theropod před ním Carnotaurus

forusrakos řekl(a)...

[1]: souhlasím

raptorex řekl(a)...

moc pěkný obrázek,jen tak pro informaci ten obrázek byl otisknut jako plakát v

blogoguanlog řekl(a)...

pravda raptorexi,já ten plakát mám v pokoji..

Eva řekl(a)...

Fakt hezký obrázek!

Maiasaura řekl(a)...

Překrasny obrazek

Dinosaur12/irritator řekl(a)...

[3]: To jo a taky ten guanlong je majungatholus, ten allosaurus je carcharodontosaurus, ten baryonyx je asi spíš afrovenator nevím to jistě, ale baryonyx to určitě není a ten camarasaurus je nějaký apatosaurid. Myslím, že jsem ten samý animovaný obrázek sauropoda viděl a byl to paralititan

long sleeve evening dress řekl(a)...

Q. When is a car not a car?
http://www.rundress.org/

Okomentovat

Nejčtenější