sobota 21. srpna 2010

Monstra pravěkých oceánů (část 1)

Velmi děkuji Vendacovi za radu, jak přidávat do blogu videa, Vendaci, já Ti také poradím až něco vědět ohledně blogu nebudeš... Ještě jednou moc díky a přidávám sem videa...

Celosvětově proslulý seriál BBC Putování s dinosaury není jediný od stejných tvůrců. V roce 2003 byla natočena dokumentární mořská trilogie Monstra pravěkých oceánů. Hlavní postavou je zde Nigel Marven, který, podobně jako v předešlých speciálech, cestuje zpět do minulosti a to přímo proti proudu času...

MONSTRA PRAVĚKÝCH OCEÁNŮ, část 1.:




Tato část je na pokračování... Proto se těšte na příští část, kterou bych zde měl uveřejnit během týdne!

6 komentářů:

deinonych řekl(a)...

Je to moc hezký seriál. Já ho mám na dvd.

Eva řekl(a)...

Super

Anna (SB) řekl(a)...

Pěkný seriál, a krásný popisek :)

Remi řekl(a)...

[1]:Souhlasím.Já ho mám jen na VHS.

forusrakos řekl(a)...

Tenhle seriál mám moc rád.

Rolex Sea Dweller řekl(a)...

A. Because he wanted to see time fly!
http://www.kreplicawatches.com/Armani-cheap.html

Okomentovat

Nejčtenější