pátek 21. února 2014

Správce dinosauřího parku - Býložravci zlobí

Znovu jste se dočkali! Další Správce dinosauřího parku s dalším zvířetem i novými událostmi!

Býložravci zlobí

Mám takové menší problémy s množstvím býložravců, kteří obývají Dinosauří park. A konkrétně jsou to Othnielie. Máme jich devět, Oliver je přivezl jako jedny z prvních. Vždycky to pro mě byla radost pohledět na ně, jak hledají zrní a výhonky cykasů a kapradin, berou potravu do zobáku a polykají. Jsou to taková sympatická pravěká zvířata, vždycky se mi jevili jako dinosauři, po kterých se nemusí tolik uklízet... Jenže to se právě změnilo. Normálně je krmím zrním už od doby, co tu s námi jsou, ale tohle jsem ještě neviděl. Vlastně každý den musíme uklidit devět krát dvě hromádky řídkého trusu, který by zastavil i nějakého masožravce (kdyby na něj šlápnul, tak by mu mohlo být i zle). Je to trochu problém uklidit jejich trus. Otázkou pro mne zůstává, je-li zrní nějak zkažené nebo napadené parazitem či něco takového? Nebo chytili nějakou nemoc z rostlin, které nalézají ve svém výběhu? Bude se to muset vyřešit. Ale nejdříve bych rád vyřešil kriminální případ týkající se našich dvou svěřenců, pánů Tsintaosaurů, kteří mě neuvěřitelně otravují, neboť probořili společnými silami bránu od kotce a toulají se zase po ostrově. Samozřejmě i po nich zůstává na místě pěkný nepořádek, ale jde spíše o to, že na co přijdou, to zboří anebo co hůř, sežerou. Ohrada pro ně byla skoro hotová, než ji Siamotyrannus minulý týden při incidentu na ostrově prorazil. No a Leptoceratops Dino mě také pozlobil, když mi sežral mapu ostrova...

Oliver v pondělí přivezl nové zvíře - mládě Wuerhosaura. Byl to čínský stegosaurus, v dospělosti mohli dorůst šesti metrů na délku a měli zvláštní pláty na hřbetě, možná k zastrašení nepřítele nebo snad i kvůli udžování tělesného tepla, byly-li silně prokrveny. Zkoumání prokázalo, že je to samice. Jsem hrozně zvědavý, kam ji dáme, stavím tolik výběhů a Oliver mi mezitím dělá z mé práce peklo. Mohl by mi jednou říci, na co se mám nachystat. Charles takové problémy neřeší, protože je fascinovaný skupinkou Adelobasileů na své zahradě. Prý u nich vydrží sedět celý den a jsou velice čistotní... Proč nemůže Oliver vozit více takových tvorů? Teď je zase zpátky na Isle Of Die a hledá další pravěké zvíře...

Komentujte, zda-li se Vám tato část líbila... Bohužel mám teď virózu a nemohu potvrdit, jestli budu v příštích pár dnech psát nějaké články, ale moc se o to pokusím...

4 komentáře:

dinosaurss řekl(a)...

Dinosauři začali opravdu hodně zlobit :-D ... Třeba Oliver jednou do parku přiveze i něco malého a roztomilého :-D

dinosaurss řekl(a)...

:-D

martinoraptor řekl(a)...

Už tam něco malého a roztomilého přivezl. Má tám třeba tu skupinu Adelobasileů.

Antroz T6 řekl(a)...

Další skvělá část! Pokračuj takhle! :)

Okomentovat

Nejčtenější