pátek 18. ledna 2013

Obrázek týdne 18. 1. 2013

Celý týden zase utekl velmi, velmi rychle, a je tu další Obrázek týdne. Slíbil jsem, že sem budu nějakou dobu přidávat obrázky od Mauricia Antóna, nyní je zde další, který je opravdu povedený...

Popisek k dnešnímu obrázku: Dvojice praslonů rodu Anancus mezi sebou bojuje v prehistorické Asii před 2 milióny let. V popředí je pár šavlozubých tygrů a vzadu u jezera spatříme medvěda...

Tento obrázek osobně považuji za velmi zdařilý. Příští týden se dočkáte dalších od tohoto významného umělce. Mimoto v sobotu sem přibyde článek o krokodýlech a v neděli uveřejním první kolo nové soutěže...

9 komentářů:

miro-smajda-daily řekl(a)...

krásnej! :)

kryptoraptor řekl(a)...

bylo by to super. Původně jsem to chtěl udělat jako komiks, ale nakonec jsem to zavrhnul a radši to napsal. Mimochodem, mám v plánu udělat na téma Dino válek ještě soutěž, a nebude to kvíz.

zootycoonjpog řekl(a)...

Mohli bychom to sfilmovat v různých hrách. Např. scény, kdy je potřeba mít nad dinosaurem kontrolu, a zároveň ho mít v záběru, by šli udělat v Primal Carnage. Scény bitev by šli v JPOG a scény, kdy není potřeba, aby byl pohybující se dinosaurus v záběru a je možno vidět svět jeho očima, by šly v Trespasseru. Komplikovanější scény by se dělaly v Pivotu. Celé by se to nahrávalo ve Frapsu, v movie makeru by se přidaly titulky, skloubily se záběry dohromady a pod. Co říkáš?

kryptoraptor řekl(a)...

Prosímtě, nic nestahuj, SimJP je soubor uvnitř balíčku s JPOG, který jsem ti tam dal. Mimochodem, to s tím, že nemáš tamty věci, není problém, protože pivotje volně ke stažení, já ho navíc mám, stejně jako mám movie maker a mám i Primal Carnage. Bohužel mi nejede, ale pokusím se to nějak spravit.

zootycoonjpog řekl(a)...

Nevím, já takové problémy nikdy neměl. Zkus napřed spustit 2 další exe soubory, které v raru sou, a pak teprve spustit SimJP

mojeznamkyavatar řekl(a)...

Klidně bych tam zase psal. Ale je tam ohromné množství pravopisných chyb :DD musel bych to opravit. Ale možná na začátku února bych mohl své aktivity na Ingenparku obnovit...

mojeznamkyavatar řekl(a)...

A HAASI, dnes není 18.1.2012 ale 2013 v nadpisu máš chybku :)

siamotyran řekl(a)...

Opravdu krásný obrázek :)

dinosaurss řekl(a)...

Nádherné, opravdu překrásný obrázek!

Okomentovat

Nejčtenější