neděle 13. ledna 2013

Nejpodivnější dinosauři

Odhalení pravdy o nejbizarnějších tvorech, kteří kdy žili, ve světle nové vědy...


01: Nástup dokumentu na scénu


02: Pár dvou Kentrosaurů na pláních


03: Vybuchující sopka označující zánik dinosaurů


04: Pohled na lebku Dracorexe


05: Král všech dinosaurů, Tyrannosaurus Rex

Nejpodivnější dinosauři (Weirdest Dinosaurs) je americký dokument z produkce National Geographic Wild Channel, poprvé vysílaný v roce 2009. V tomto díle jsou nám přiblíženy různé druhy dinosaurů, kteří se jeví jako jedni z nejpodivnějších. Na scéně se zde objevují například Dracorex, Spinosaurus, Kentrosaurus, Triceratops, Parasaurolophus, Amargasaurus a několik dalších. V Česku byl vysílán poprvé v roce 2011 v českém dabingu na Nat Geo Wild. Na DVD tu ale bohužel zatím nevyšel. Co se týče mého osobního posouzení, dokument je velice zajímavý. Počítačové modely dinosaurů jsou velmi dobře vytvořeny (poznáte tu, že záběry byly mimoto použity ještě i v dokumentu Dinománie). Bohužel jsem jej prozatím viděl pouze v angličtině, jak je dostupný na YouTube. Nicméně, popisy dinosaurů, záběry na ně, počítačové rekonstrukce i komentáře vědeckých odborníků jsou zajímavé a pěkné a proto bych na dokument doporučil podívat...

3 komentáře:

dinosaurss řekl(a)...

Ten dokument vypadá vážně moc povedeně, zajímavě a dobře!

kryptoraptor řekl(a)...

Tak, máš to tam:

megaraptor řekl(a)...

S tím pokračování je trochu problém. Když jsem to stříhal, udělal jsem zbylé části větší, takže mi to nejde nahrát. Asi to budu muset stříhat znovu. Mimochodem, včera jsem dodělal 2. díl, takže se můžeš těšít.

Okomentovat

Nejčtenější