čtvrtek 25. listopadu 2010

Pravěká zoo-Obří obojživelníci-4.

Pokud Vám minulá část nějak unikla, najdete ji zde: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-OBŘÍ OBOJŽIVELNÍCI-část 4/5:
Bylo zrovna ráno a už i teplo když jsem se vzbudil. Kolem tábora se nic nedělo, jenom ve vodě za chvíli se něco pohnulo..."Co to asi je?!" řekl jsem si. Z vody se "vyjevil" ocas obojživelníka a znovu se ponořil. "Acantostega! Viděli jsme ji včera v noci, stále tu ale jsou.". Rychle jsem se oblékl a přemýšlel, co mám dělat. Acantostedží mrskání ocasem nám mizelo čímdál více v dálce a já měl jediný nápad: člub. Měli jsme s sebou jen jeden nafukovací, ale ten doslova stačil. Rychle jsme s kameramanem nasedli do člunu a já začal pádlovat. Bohužel, nevěděli jsme, co si tentokrát prožijeme... Mezitím však v Pravěké Zoo Charlese napadlo jedno: pokud nestačí oboum tak malé výběhy vedle sebe, bude je muset dočasně spojit. To by ale znamenalo, že by se setkali dva největší krokodýlové všech dob. Přesto se přes to rozhodl. "Vytáhněte lano!" poručil Charles. Pomocníci hned začali tahat lano a plot se začal pomalu vysouvat. Sarcosuchus toho využil a rychle skočil do Deinosuchova jezírka. Deinosuchus hned vylezl a začal na břehu řvát. Charles se připravil: "Jestli se něco stane, rychle stáhněte plot!". Naštěstí si jen jezírka prozatím krokodýlové vyměnili, kdy by ale pro ně začal boj Charles nevěděl...

V pravěké Arizoně v době Devonu ořed 370 miliony lety jsme však s kameramanem jaksi nestíhali Acantostegy a blížilo se nebezpečí... Ryby se totiž vrátili. Ve vodě se mrskl obrovský ocas Dunkleostea a hned na to se vynořila jeho obrovská hlava. Nebyla o moc dál než my takže jsem musel zabrat. V té chvíli se ale ve vodě objevila Hyneria a s Dunkleosteem si šli vzájemně po krku. Teď jsme byli mezi dvěma největšími predátory Devonu a dokonce i poloviny prvohor. Hyneria byla rychlejší a sunula se k člunu. Ale Dunkleosteus se potopil a nebyl vidět. Až o něco dál za Hynerií a za námi se objevil. Měli jsme právě štěstí, byli jsme už na mělčině. Dunkleosteus se vrátil a zatím se neobjevoval. V malém jezírku stojaté vody jsem uslyšel bolestivý řev. V jezírku stojaté vody byla jedna Acantostega a byla zraněná...

Co se stane se dozvíte v poslední části...

2 komentáře:

forusrakos řekl(a)...

Super příběh, napínák!

vendac řekl(a)...

[1]: Souhlas

Okomentovat

Nejčtenější