čtvrtek 18. listopadu 2010

Pravěká zoo-Obří obojživelníci-3.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, je zde: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-OBŘÍ OBOJŽIVELNÍCI-část 3/5:
Hyneria rozrazila vody a Hynerpeton měl jedinou naději: vplout mezi kořeny stromů zachycené ve vodě. Sotva to však udělal, Hyneria rozjela tlamou všechny tyto kořeny a tak se k němu dostala. Já mezitím vším připravoval portál. "Tohleto drama nesmí skončit jinak než dobře pro nás!" řekl jsem si. Nastavil jsem portál na nejbližší a nejnižší břeh, kam by se mohl Hynerpeton dostat. Ten vylezl celý zděšený z vody a bylo mu jedno, že právě vběhl do 21.století. Portál jsem nicméně rychle zavřel, protože s Hynerií to už taky vypadalo podobně a tu jsme převézt nemohli. "V téhleté době ničím Charlese nepřekvapíme, takže uvidí jen to, co jsme mu slíbili." řekl jsem a s Johnem jsme se rozchechtali. Asi po hodině v Pravěké Zoo konečně našel Charles vhodné místo pro život pravěkých obojživelníků a začal stavět jednoduchý dřevěný plot. "Tady jsou ta prkna cos chtěl." řekl Charlesovi jeden z jeho pomocníků. "Myslím, že výběh bude hotový dřív, než se nadějeme." řekl Charles. Na druhé straně Pravěké Zoo oproti tomu docházelo k dalším problémům. Dvoum krokodýlům, Deinosuchovi a Sarcosuchovi už nestačil ten miniaturní prostor, v němž byli, a tak Cahrles musel rychle něco vymyslet.

V pravěké Arizoně před 370 miliony let jsem se mezitím s Johnem vrátil do tábora, kde na nás čekalo překvapení. "Jsem si jistý, že teď už nám plány nic nepřekazí." řekl jsem. Počítač, který ukazoval včera večer na sezóní deště se zmýlil, a na místo toho měly být stále teploty kolem 27°C. To byla výborná zpráva. V táboře se ozval hluk. Oba jsme vyhěli a zjistili jsme, že do něho vnikly dvě Ichthyostegy, samec a samice. A zrovna takové příležitosti jsme museli využít. Sotva jsem otevřel portál, pár skrz něj prošel. "To byl nejrychlejší průchod z pravěku do 21.století, který jsme kdy zažili, že Jacku? řekl John. "Jsem si jistý že ano." přikývl jsem. Pomalu se schylovalo k večeru. Zítra to měl být náš třetí den v pravěké Arizoně. Ale v noci jsem uslyšel ve vodě hluk. Byly to Acantostegy. Konečně jsem spatřil náš cíl. Právě tento živočich má teď být naším posledním...

Příště se dozvíte, co bude s velkými krokodýly, kteří mají problémy, a Jack bude mít namále v nafukovacím člunu mezi dvěma predátory doby Devonu...

3 komentáře:

forusrakos řekl(a)...

Fajn příběh!

Maiasaura řekl(a)...

Super Příběh

classic cardy ugg řekl(a)...

A. Buccaneer
http://www.shoesvisit.com/product/ugg-classic-tall-boots-ugg185-gift.html

Okomentovat

Nejčtenější