sobota 20. listopadu 2010

Pravěk

Jak vypadala území dnešních velkoměst v dobách pravěku?

    
Pravěk (orig. eng. Prehistoric) je nový seriál televize Discovery Channel z roku asi 2008. Popisuje to, jak vypadala území dnešních amerických velkoměst v pravěku. Dinosauři i pravěcí savci jsou zde vytvořeni velice věryhodně a vypadá to, že tvůrci rekonstrukce čerpali díky seriálům Putování s... Co je však opravdová škoda? Že seriál obsahuje i scény z jiných seriálů a to je veliká škoda... Série obsahuje šest dílů: New York, Chicago, Washington D.C., Denver, Dallas a Los Angeles. Seriál je též znám pod jménem Prehistoric towns (pravěká města). Nejen však vyobrazení pravěkých zvířat uchvátilo diváky v době vydání seriálu v Anglii. Každý díl obsahuje několik scén jako z nějakých akčních filmů, například že Hadrosaurus prochází Chicagem a domy kolem něho spadzároveň poslední DVD tohoto seriálu vychází příští týden ve čtvrtek, jak dokazuje poslední obrázek...ají do země, nebo se New York ocitá vysoko na vrších před miliardou let a stane se to samé. Třetí a poslední DVD tohoto seriálu vychází příští týden ve čtvrtek, jak dokazuje poslední obrázek...

9 komentářů:

Alfaraptor řekl(a)...

Je to z roku 2009...

spinuvjpogblog řekl(a)...

hassi kdyby něco sem to já petr jak sem se hklásil tak budu hrát dál takle

deinonych řekl(a)...

Mě se moc líbil ten Dilophosaurus

deinonych řekl(a)...

Podle mě je dino crisis 2 hodně dobrá hra. Dohrál jsem ji už mockrát a vždycky mě bavila.

forusrakos řekl(a)...

Já si tyhle DVD nekupuju, stejně budou brzy ke stažení na netu:)

spinuvjpogblog řekl(a)...

to bych chtěl :(

deinonych řekl(a)...

O stáhnutí nevím. Já tu hru mám totiž kupovanou.

Maiasaura řekl(a)...

[7]: To je škoda

William30Michele řekl(a)...

Various people in all countries receive the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> in different creditors, just because that is comfortable and fast.

Okomentovat

Nejčtenější