neděle 14. listopadu 2010

Pravěká zoo-Obří obojživelníci-2.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého dokumentu najdete ji zde:Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-OBŘÍ OBOJŽIVELNÍCI-část 2/5:
Hned druhý den jsem se probudil hodně brzy ráno. Nikdo z filmového štábu nebyl vzhůru ba ani John. Vzal jsem si baťoh a časový portál a vydal se zpátky na to místo, kde jsem den před tím zahlédl Tiktaalika. Ten už tu k zastižení nebyl. Hledal jsem ještě chvíli v okolí, ale nikde nic nebylo. Rozhodl jsem se počkat tedy zatím na snídani. Hned po tom, v asi 9 hodin, jsem se vypravil dál k jezeru. "Podívej!" zvolal jsem. Asi dvěstě metrů ode mně byla nádrž stojaté vody do které ale ze zhora tekla voda z vodopádu. A v jezírku se koupali Tiktaalikové, na břehu se vyhřívali Hynerpetoni. Někde se ve vodě občas vynořila nějaká Ichthyostega. To byla moje šance. Připravil jsem portál těsně u vodní nádrže a do pasti se něco chytilo: jeden Tiktaalik byl okouzlen zajímavým modrým úkazem a vlezl do něho. Rychle jsem portál vypnul. V těch chvílích v Pravěké Zoo musel hlavní ošetřovatel Charles spěchat s Tiktaalikem někam do vody, aby nezemřel. Problémy s Argentinosaury mu už ustaly ale Argentinosauři se měli stále na pozoru. Zrovna když Charles nedával pozor, dostali se na cestu k pozorovacímu výběhu... V pravěké Arizoně, před 370 miliony lety jsem se zatím přišel podívat dál. "Moře! V této době tu vypadá čistě, a taky že je. Za 370 milionů let se ale možná změní ve špinavý Atlantský oceán, a toto pobřeží se zmenší a spadne do vody!" řekl jsem.

Sundal jsem si baťoh z portálem a vstoupil jsem do slané vody. "Tady sice obojživelníci nežijí, ale kvůli těmto tu jsme!" řekl jsem. Do ruky jsem chytl malou latimérii žijící ještě dnes. "Tohleto je malá příbuzná těch velikých." řekl jsem ještě. Ve vodě se něco zatřpytilo. Odhodil jsem latimérii zpět do vody a jen tak tak jsem se vyhnul vysunutí se z vody velkého monstra: Hynerie. Tato latimériina příbuzná s délkou osmi metrů mně málem spolkla. Rychle jsem vběhl mezi balvany, kam pomocí pohybu ploutví už Hyneria nemohla. "Těchto velkých ryb tu ale žije ještě více!". Sotva jsem vešel zpátky na útes, vyskočila po mně podobně velká ryba-pancířnovatý Dunkleosteus. Naštěstí mně John ze zadu chytl a vytáhl mně dál od vody. Masitý Dunkleosteus odplul do vody a nenechal o sobě ani vědět. Za to Hyneria velmi brzy-ve vodě začala honit Hynerpetona. Teď přišla má čance: mohl jsem chytit Hynerpetona...

Co se stane? Podaří se Jackovi a Johnovi chytit Hynerpetona, nebo ne? Co se filmovému štábu stane v Arizoně v době Devonu, před 370 miliony lety?

4 komentáře:

Iccawe // Mossy Plains řekl(a)...

Ano... :) Napadlo mě, že by bylo lepší něco nakreslit než to shánět na internetu, jelikož je to takhle těžší a já mám pak s článkem, u něhož je ilustrace, i větší spokojenost s dobře odvedenou práci. x) O vlastních ilustracích a zdrojích píšu v tomhle http://mossyplains.blog.cz/1010/ilustrace-a-zdroje-clanku článku. :)

Maiasaura řekl(a)...

Těším se na pokračovaní

juriju řekl(a)...

Pěkné a napínavé.. Jinak díky. Taky mi ten článek dal pěkně zabrat :D

forusrakos řekl(a)...

Skvělé pokračování....

Okomentovat

Nejčtenější