pátek 19. února 2010

Obrázek týdne 19.2.2010

Sliboval jsem další obrázek od Mesosoic Earth, společnosti, která maluje krásné obrazy z pravěku...

Popisek k dnešnímu obrázku:Samec Allosaura útočí na mladého ještěra druhu Stegosaurus. U stegosaura můžeme zpozorovat také malou ještěrku, ještěra Ardeosaura...

No, prostě pěkný obrázek, příští týden se dočkáte dalšího obrázku od společnosti Mesosoic Earth.

11 komentářů:

raptorex řekl(a)...

super fakt moc pěkný obrázek a moc díky za koment

Isla-Nublar-Crew řekl(a)...

Zdravím!

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

Pěkné ps k těm obrázkům:Jo máš prabdu

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

HAASI já bych dal tak od 20 let věk na to youtube

Anna (SB) řekl(a)...

Krásné :-)

Anna (SB) řekl(a)...

Díky za nabídku :-) O vodním lvu toho vážně moc nevím, takže si ten Tvůj článek o něm určitě přečtu.

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

tak jako to sme ještě chodili do III třídy a ona se zakecala že v Mongolsku žije červ Olgoj Chorchoj a že se ho tam všichni bojí a že jak byla na té poušti že v dálce uviděla toho červa a pak říkala že zdrhala!!!

Anna (SB) řekl(a)...

Četla jsem oba ty články. A oba jsou moc pěkné.

Anna M. řekl(a)...

Ahoj Haasi, máš to tu stále moc pěkné. Včera jsem u kamarádky viděla knihu Gladiátoři druhohor od ing.Jaroslava Mareše, jestli ji neznáš, zkus po ní zeptat třeba v knihovně, určitě by tě inspirovala ve vymýšlení tvých napínavých příběhů.

HAAS řekl(a)...

[9]:A jakou to má obálku, prosím, kdybych se tak mohl zeptat a jaké to vydalo nakladatelství?

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

[10]: HAASI já mám v počítači obal této knihy a dodnes ho mám v pc

Okomentovat

Nejčtenější