sobota 20. února 2010

Kapitán Johnson-část 2.-Volání o pomoc!

V minulém dílu mého komiksu jste se dozvěděli o tom, že Kapitán Johnson odplul do Brazílie až k řece Amazonce, aby zde, podle dopisu vědce Mathewa, mohl chytat vyhynulé motýli. Netuší však co ho ještě všechno potká... Jde o další krátkou část...



Kdo to volá o pomoc?! Pokračování příští týdne ve čtvrtek!

13 komentářů:

mojeznamky řekl(a)...

Ten domorodec se povedl:Ne,ne pane mi nelíbit kanibalizmus :-D

Eva řekl(a)...

Jj. A moc pěkné!!!!!!!!!!! :-)

raptorex řekl(a)...

super už se těším na další část

Anna (SB) řekl(a)...

Zajímavé, těším se na pokračování.

mojeznamky a Ingenpark řekl(a)...

Je tam Sopka pře sopku Apatosaurus a T-Rex

raptorex řekl(a)...

dobrý nápad možná ty komiksy budu taky dělat

raptorex řekl(a)...

jedeš na to putování s dinosaury jestli jo odepiš na můj blog anapiš i kolikátýho já jedu zítra

raptorex řekl(a)...

jo už ho mám hotový ale jsem teď na takovém blbém počítači a ono se mi to nechce vložit vlastně tady na tom počítači nejde vloži nic . no prostě hrůza ale večer už budu doma takže by to mohlo jít. doma budu asi tak o půl osmé tak se mrkni

raptorex řekl(a)...

mam ho je na strankych

PRE-History řekl(a)...

pěkné už se těším

deinonych řekl(a)...

Co tam asi bude?

raptorex řekl(a)...

bude další komix pokračování nebude jo. jinak moc hezký článek

blogoguanlog řekl(a)...

Těším se na další část.

Okomentovat

Nejčtenější