pátek 27. září 2013

Obrázek týdne 27. 9. 2013

Září se přiblížilo ke konci... Obrázek, který jsem našel a chci ho sem také dát, je opravdu povedený, alespoň tak zní můj názor. Je to rekonstrukce celkem nedávno objeveného druhu:


Popisek k obrázku: Dva Nasutoceratopsové prohlédávají bažinu pravěkého Utahu v době před 75,5 miliony let. Hledají tu něco k snědku. Primitivně vyhlížející krokodýl je nemůže vůbec ohrozit. V popředí vidíme také krásnou pravěkou želvičku...

Obrázek namaloval známý malíř prehistorie, Raúl Martín. Pokud se Vám obrázek stejně jako mě líbil, komentujte.

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Vskutku, je nádherný..

dinosaurblog řekl(a)...

Pěkné ! Přidal jsem na blog nový článek :-)

HAAS řekl(a)...

Chtěl bych se moc omluvit za to, že sem o víkendu nic nepřibylo a nic nepřibyde ani dnes. Jsem ale nemocný a mám být prý celý tento týden doma, ale zítra už napíši článek...

dinosaurss řekl(a)...

[3]: Dobře :-)

dinosaurss řekl(a)...

:-) Děkuji moc.

Okomentovat

Nejčtenější