pondělí 11. února 2013

Jak dobře znáte Jurský Park? - Diplomy

Ano, a je to tu! Vyhodnocení soutěže Jak dobře znáte Jurský Park?, bohužel o týden později, než se mělo podle původních plánů stát. Ještě jednou opakuji, že počet pěti soutěžících mě mile překvapil (pro srovnání, Soutěže Dinosauři 2012 se účastnili jen tři). Co se týče Vašich výsledků, všem musím pogratulovat, dále to záleží jen na Vás. Teď to však již nebudu zdržovat a přejdu k diplomům samotným...


Na prvním místě se s celými 42 body usadil Deinonych! Jelikož jsi všech 40 otázek soutěže věděl správně a navíc jsi zodpověděl dobře i dva bonusy, dostal jsi se až na první místo. Vskutku gratuluji! Napsal jsi, že Ti mám na diplom vybrat cokoliv, tak jsem se rozhodl pro Brachiosaura...


Na druhém místě je Dinosaurss, celkem s 37,5 body! K tomu samozřejmě gratuluji. Ty jsi si dokonce vybral i obrázek, který má být tvým diplomem...


Na třetím místě skončil Stringer se 34 body, gratuluji! Na diplom jsi chtěl Ceratosaura z filmu Jurský Park 3, máš ho tedy mít. Jen bych dodal jednu věc: Skutečně jsi mě svým výkonem mile překvapil...


Jen dva body pod Stringerem skončil Megaraptor s 32 body! I tobě musím pogratulovat. Na diplom jsi chtěl Guanlonga, takže jsem Ti ho vybral z dokumentu Past na dinosaura...


A nakonec na pátém místě skončil Spino s 11,5 body. Jediné, co mě u tebe mrzí, je to, že jsi ani neodpověděl v druhém kole, nicméně jsi měl minimálně dvoutýdenní dobu na poslání odpovědí. I tak však gratuluji...

Všem zúčastněným bych velmi rád poděkoval za účast. Další soutěž tu bude, doufám, někdy na jaře. Jen tak pro informaci: Pokud někdo z Vás skončil s počtem bodů končícím polovinou bodu, znamená to, že jste na nějakou otázku nezodpověděli příliš dobře, ale ne až zase tak špatně, abych ji byl nucen škrtnout. Doufám, že se zúčastníte i dalších případných soutěží tady na blogu...

4 komentáře:

deinonych řekl(a)...

Dík za diplom

dinosaurss řekl(a)...

Moc děkuji!!.. Mimochodem, že skončím tak dobře jsem vážně nečekal :-D

megaraptor řekl(a)...

Moc děkuji. Myslel jsem, že tam budu mít mnohem víc chyb.

spinuvjpogblog řekl(a)...

Omlouvám se. Zase zlobil net a než sem dopsal E-Mail tak zase spadnul. To se mi stalo asi 5 krát po sobě a neměl jsem chuť, to psát zas. Ale i tak dík :)

Okomentovat

Nejčtenější