čtvrtek 28. února 2013

Dino Crisis

Dino Crisis je jednou z mnoha lepších dinosauřích her. V této střílečce se dostaneme na izolovaný kus souše, kde doktor Kirk prozkoumával tzv. "Třetí energii". Jako je tomu ale u mnoha podobných projektů, nakonec se vše zvrtne a ostrov se stane útočištěm množství druhů dinosaurů. Ve hře se objevuje spousta hlavolamů, takže se příliš o střílečku ani nejedná. Hráč může hrát za jedinou postavu, a tou je Regina. Co je však horší, ve hře jsou jen tři dostupné zbraně, které můžete využít, a to jsou brokovnice, pistole a granátomet. Co se týče dinosaurů, jejich vyobrazení se nezdá být až zas tak špatné. Objevují se zde čtyři rody dinosaurů: T-Rex, Compsognathus, Therizinosaurus a Velociraptor. Dále je zde také velký létající plaz, Pteranodon. Samotný Therizinosaurus se nepřibližuje pravdě, jelikož je to zde predátor s velmi krátkými drápy na předních končetinách a navíc má hřeben na hlavě... I tak hra není vůbec špatná a pokud si ji zahrajete, rozhodně nebudete litovat...


Dále vznikly ještě Dino Crisis 2 a Dino Crisis 3, nutno však podotknout, že jejich příběhy nejsou už vůbec originální, jelikož se opět točí okolo stejného děje, který jsem zde uvedl. Jen se jedná o příběh zasazený více do budoucnosti...

3 komentáře:

deinonych řekl(a)...

Jedničku jsem měl jenom demo, ale dvojku mám plnou verzi a nahrál jsem se jí tolik že jí znám už zpaměti :)

siamotyran řekl(a)...

Jedničku jsem taky hrál ale rozhodně ne tak často jako 2 ta už pro mě zůstane klasikou :)

ACE řekl(a)...

Mám obě dvě na PSX a dvojku jsem dohrál :) Jedničku se teď snažím pokořit na tabletu s androidem :) Rozhodně je to z her na PSX nadprůměr...

Okomentovat

Nejčtenější