pátek 9. listopadu 2012

Obrázek týdne 9. 11. 2012

Přináším další Obrázek týdne, znovu ode mně neznámého autora, prozatím. Narazil jsem na něj jen čirou náhodou, když jsem chtěl najít obrázky onoho druhu dinosaura. Posuďte sami, není nádherný?


Popis k obrázku: Protohadros se vydává ke svému knízdu u prehistorického napajedla v Severní Americe před 100 milióny lety. Vzadu si můžete povšimnout celého stáda...

Tento obrázek je skutečně úchvatný, pokud se Vám také líbí, komentujte. Zatím nevím, co o víkendu napíšu, ale tipoval bych Skrytou pravdu a je možné, že se znovu pustím i do nějaké té dino-knihy...

5 komentářů:

kryptoraptor řekl(a)...

[1]: v pravém spodním rohu

kryptoraptor řekl(a)...

Mimochodem, jméno je v pravém rohu obrázku. Bohužel je obrázek tak malý, že se jméno nedá rozluštit. Myslím si, že křestní jméno je Karen nebo tak nějak a příjmení začíná na C

kryptoraptor řekl(a)...

Trochu jsem prohledal internet a je to od Karen Carr. Našel jsem dokonci větší verzi obrázku, která je v mnohem lepší kvalitě:

dinosaurss řekl(a)...

[3]: Přesně tak Karen Carr :-)

megaraptor řekl(a)...

S Dinostories to vypadá pořád mizerně. Nevím, jestli něco bude vůbec do konce tohoto roku.

Okomentovat

Nejčtenější