pátek 16. listopadu 2012

Obrázek týdne 16. 11. 2012

Velice děkuji Kryptoraptorovi, že mně upozornil na autora minulého obrázku. Tím pádem je tu i tento týden Obrázkem týdne dílo dino-malíře Karena Carra. Je vskutku fascinující a nádherné, jen se na něj podívejte...


Popisek k dnešnímu obrázku: Tyrannosaurus Rex se přišel napít k jezeru v pravěké Jižní Dakotě, před 65 miliony lety. Je zrovna léto, přišli sem Pachyrhinosauři, a skrývá se zde také snadná potrava - malí Parksosauři jsou na útěku před hrozivým titánem...

Obrázky od tohoto malíře jsou opravdu nádherné, a proto je sem teď budu přidávat každý týden. O víkendu pro Vás mimochodem chystám další Knihu o pravěku a Skrytou pravdu...

3 komentáře:

spinuvjpogblog řekl(a)...

no to je  jedno ale prostě nová třída je nová no.Že byla lehká ti příde až tak v 7 :D,ale k věci mám rozbitou obrazovku ségra mi pujčila noťase domu ale ten se mnou moc kamarád neni ale něco napíšu.Opravenej počítač budu mít ve čtvrtek :)

spinuvjpogblog řekl(a)...

jo a navíc myslim že ty počítače na mě maj alergii občas :D nejdřív mi to záhadně vymaže JPOG (už ho mám i na noťas) a pak když si stahuje super mod do JPOG se záhadně po*ere grafická karta :D

spinuvjpogblog řekl(a)...

Jasně a odpověz prosím do mojí hry JPBP (nová zkratka pro hru jurský park boj o přežití) je jedno kdo odpoví první

Okomentovat

Nejčtenější