pátek 26. října 2012

Obrázek týdne 26. 10. 2012

Přináším další Obrázek týdne, opět od slavného malíře dinosaurů Luise V. Reye. Tento je opravdu překvapivě nádherný, posuďte nicméně sami...

Popisek k dnešnímu obrázku: Skupina Tyrannosaurů se vydala na lov v pravěké Montaně před 65 miliony lety. V pozadí se pohybuje jedna z jejich nejobvyklejších kořistí, stádo Triceratopsů. Hejno Quetzalkoatlů, které pak lze spatřit na obloze, hledají zbytky, které dravcům jednoduše nechutnaly...


Pokud se Vám tento obrázek líbil, nezapomeňte komentovat. Nedokáži Vám však nyní říci, na co se budete moci těšit o víkendu, doufám, že se mi alespoň ten Život v divočině podaří napsati. Jsem totiž trochu nemocný, nicméně stále se máte na co těšit...

5 komentářů:

Alfaraptor řekl(a)...

Tenhle obrázek má něco do sebe, ale jinak nejsem (kvůli nadměrné propagaci tohoto ilustrátora jednou nejmenovanou osobou a nemyslím zrovna tebe, HAASi)moc velký fanoušek Luise Reie.

Alfaraptor řekl(a)...

[1]: Reye

dinosaurss řekl(a)...

Zvláštní obrázek, podle mě se velice povedl! :-)

Alfaraptor řekl(a)...

[1]: Ne neboj se, nejde o nikoho z blogu. Ale nechci se o tom dál bavit takhle otevřeně, kdyžtak mi napiš soukromou zprávu.

siamotyran řekl(a)...

Moc pěkné ikdyž reye zrovna nejradši nemám tento výkres se mu povedl,je to zvlštní ale někdy je pro mě prostě lepší si představovat t-rexe jak masožravce s velkou kostkovou hlavou než jak kulatého dravce který mohl mít v mladí dokonce peří :D

Okomentovat

Nejčtenější