pátek 1. června 2012

Obrázek týdne 1. 6. 2012

Člověk možná ani nevěří, že ten měsíc je schopný tak rychle uběhnout. Ale už je to tak. Dnes je 1. června, zároveň též Mezinárodní den dětí, který schválila OSN. Je tu další Obrázek týdne, a tentokrát podle mého je opravdu pěkný...

Popis k dnešnímu obrázku: Dvojice Parasaurlophů před 80 milióny lety na území dnešní Dakoty v Severní Americe pije vodu ve vodopádech. Zároveň zde roste hojná vegetace, což je pro tato zvířata tím nejlepším. Mohou být v klidu, protože tady je žádný predátor nepřekvapí...

Zajímalo by mně, koho z Vás by napadlo, že jde o obrázek společnosti Mesosoic Earth, od níž jsem je přidával už tak před dvěma lety. Objevil jsem jich víc, tak se na ně budete moci těšit. Pokud se Vám obrázek, tak, jako mně, také líbí, nezapomeňte jej okomentovat...


5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Výborný obrázek! To jejich zbarvení je nezvyklé a líbí se mi! :-)

Alfaraptor řekl(a)...

[1]: Pěkný obrázek, vypadají tady jako takoví zebrosauři. :)

siamotyran řekl(a)...

Takové zebry :D z jakého roku je ta kniha?

Toa Teluris řekl(a)...

[2]: hehe fakt jako zebry! :D podle mě je to nádherná scenérie, 2 pruhovaní parasaurolophové ve vodě, za nimi veliká hora a vodopád... to je podle mě nejhezčí obrázek týdne! :)

deinonych řekl(a)...

To jejich vybarvení je vážně zajímavý.

Okomentovat

Nejčtenější