čtvrtek 2. února 2012

Nové dokumenty Nigela Marvena - Informace

Pokud o tom již víte, britský ornitolog, publicista, zvířecí expert, prezenter a můj velký oblíbenec Nigel Marven momentálně dotočil své nejnovější dokumenty. Celkem jsou tři a týkají se pouze jediného státu - Číny (jakési navázání na Pandí dobrodružství z roku 2010). Již příští týden, 6. února 2012 bude mít v 10:00 premiéru Nigelův nejnovější dokument Yunnan Adventure with Nigel Marven a v pátek 10. února 2012 též v 10:00 nejnovější dokument Hainian Adventure with Nigel Marven. Oba poběží na televizním kanálu Eden, který je však přístupný pouze pro Spojené království, část Francie a část Německa - navíc pouze v angličtině. Jde vlastně o Nigelovy první dokumenty na tomto kanálu. Dále na jaře bude mít na Animal Planet premiéru další nový dokument, tentokrát seriál, a to Untamed China with Nigel Marven (bližší informace ještě přinesu). Máme se tedy v Nigelově aktivitě stále na co těšit...

Pro více informací o Yunnan a Hainian Adventure, klikněte prosím zde:

Doufám, že se Vám můj informační článek líbil. Jak už jsem řekl, k Untamed China ještě bližší informace přinesu, ale až poté, co se nějaké objeví (kromě informací na stránkách Fremantle Media Distribution).

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Zajímavé informace ,díky za ně! Jinak na pololetní vysvědčení jsem měl též dvě dvojky a to z matematiky a fyziky..

dinosaurss řekl(a)...

[1]: a jinak také samé jedničky

dinosaurss řekl(a)...

A na Siamotyranovým blogu jsem se dočetl ,že jsi dostal novou knížku o dinosaurech ,to je skvělé -jak vypadá? :)

dinosaurss řekl(a)...

Páni, tu knížku mám taky ! :-D

dinosaurss řekl(a)...

Ano ,mám dojem ,že jsem Ti to už jednou říkal.

Okomentovat

Nejčtenější