neděle 30. ledna 2011

Pravěká zoo-Za úsvitu mořských plazů-3.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji v rubrice Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-ZA ÚSVITU MOŘSKÝCH PLAZŮ-část 3/5:
Hned druhý den ráno jsem si časně vstal, oblékl jsem si tričko a vestu a nasadil jsem si klobouk. Všichni ještě nebyli vzbuzení takže příprava na potápění musela proběhnout až později. Zatímco v táboře se vařil čaj a křupaly suchary, já jsem našel odlehlou rovinku vedoucí někam k jezeru. Uslyšel jsem tam zvuk. Něco se nedaleko mně šlestlo a několik asi tři metry dlouhých tvorů vyhupkali před jezero. "Tohleto zvíře jsem chtěl vždycky vidět. Tohle je Coelophysis, jeden z prvních severoamerických dinosaurů, kteří se na Zemi kdy objevili. V této době jsou už ohrožení a já bych je rád přivedl... To ale není možné jelikož teď jdeme po Nothosaurovi, ale doufám, že se sem pro ně ještě vrátím.". V Pravěké Zoo měl Chaarles plné ruce práce. Začal mít obavy o některé z tvorů, které jsem přivezl za své první mise. "Orodromeům se dole pod sadem dobře daří, tedy dařilo, do té chvíle, než se stala jedna věc...". Charles si nevšiml, že jablka, která jim někdy dá jako odměnu mají "červy". "Včera si jeden můj pomocník všiml, že některá jablka jsou i nahnilá." řekl Charles. Naštěstí doufejme, že problémy řídký Orodromeý trus nebude pro něj problém uklidit.

V moři je těžké Nothosaury najít ale pokud přijdete ke sladkovodnímu jezeru, nebude to žádný problém. "Připraveni!" řekl jsem. Potopil jsem se ve skafandru do jezera a začal jsem pátrat. "Tam na břehu jich několik bylo, doufám, že budou i tady..." řekl jsem ve vodě. Nějací Nothosauři plavali daleko proti mně a pode mnou se nemotorně kolébalo velké tělo. "Shoniosaurus!" překvapivě jsem vyhrkl. Shoniosaurus lovil malé ryby, belemnity a amonity na dně a sbíral nějaká mrtvá těla uhynulých živočichů. Jeho snad osm metrů dlouhé tělo bylo pár metrů pode mnou a obrovská tlama se proti měn náhle otočila. "Uff!" lekl jsem se. Naštěstí mně Shoniosaurus nechal být... Cítil jsem, že je největší čas chytit si Nothosaura...

Chytí Jack Nothosaura nebo ne? To se dozvíte příště...

3 komentáře:

forusrakos řekl(a)...

Moc hezký příběh, začíná být lepší než originál :D;)

Isla-Nublar-Crew řekl(a)...

Velice dobrá práce, kamaráde. Budu se upřímně těšit na další pokračování... :-)

bridal dress řekl(a)...

A. Because it makes you break out!
http://www.rundress.org/

Okomentovat

Nejčtenější