pondělí 24. ledna 2011

Pravěká zoo-Za úsvitu mořských plazů-2.

Pokud Vám nějak unikla minulá část mého seriálu, najdete ji zde: Příběhy na vyprávění .
Dnes přináším další část!!!

PRAVĚKÁ ZOO-ZA ÚSVITU MOŘSKÝCH PLAZŮ-část 2/5:
Začal jsem si oblékat neoprén. Na záda jsem si dal jednu bombu a do mé vodní masky z ní vedla spousta trubiček. "Připraveni!". Skočil jsem do vody a plaval jsem na dno moře. Byly tam nějaké útesy. Písek se leskl spíše zeleně než žlutě, tedy jinak, než jsem očekával. Netrvalo dlouho a uslyšel jsem nějaké hučení. "Podívejte se támhle... Jsou tam Nothosauři!". Tříčlenná skupinka Nothosaurů lovila větší ryby a hnala se přímo ke mně. Rozhodl jsem se jednoho se chytit. "Musíme si zjistit, jací jsou, protože zatím o nich nic moc nevíme a musíme je přivést!". Nothosauři se dostali až k četnému korálovému útesu a já je nemohl opustit. Až se tedy ozval další hluk. Byl to něco přes 5 metrů dlouhý Combospondylus. Vytáhl jsem svůj bodec ale naneštěstí nebyl elektrický, jak jsem si myslel. "Nevypadá to s námi vůbec dobře...". Combospondylus plaval kolem mně a já neměl nejmenší šanci se z bublinkového kruhu, který vytvářel, dostat. Nothosauři mezitím zmizeli někde v díře v útesu. Zamířil jsem tam co nejrychleji za nimi a Combospondylově tlamě jsem utekl asi o půl metru...

Mezitím v Pravěké Zoo se přijela Ann podívat po dlouhé době na některé z obyvatel. Zkontrolovala mamuta se kterým vše bylo v pořádku. U vodopádu se mu dařilo ale Ann měla problémy z pravěkými obojživelníky. Majitelem takového problému byla Acantostega. Když jsem tohoto obojživelníka zachránil, nevypadalo to s ním vůbec dobře. Hrozila mu smrt a my jsme jen tak tak zachránili. Přesto Acantostega stále neměla chuť jíst. "Charles jí zkusil dát i filety které si nakoupil ale ona pořád ne a ne jíst..." řekla Ann. "Nevím, co teď budeme dělat...". V pravěké Severní Americe jsem já vyplaval na břeh a jelikož se už začalo stmívat, zamířili jsme k nějakému místu, kde by jsme mohli postavit tábor... Vlastně jsem ani nevěděl, že druhý den zjistím informace potřebné pro další misi...

Co se s Jackem stane? A co se vlastně děje s Acantostegou? Pokračování příště...

4 komentáře:

vendac řekl(a)...

Je to dobrý příběh!

deinonych řekl(a)...

Super příběh ale není to spíš Cymbospondylus?

forusrakos řekl(a)...

[2]: Souhlasím , jinak je to moc hezký.

M.S. High řekl(a)...

moc pěkně napsané :)

Okomentovat

Nejčtenější