sobota 17. dubna 2010

Pravěká zoo-V Číně ve svrchní Juře 2

Pokud Vám nějak unikla předchozí část, přečtěte si ji v této rubrice: Příběhy na vyprávění . Dnes přináším další část tohoto dlouhého seriálu...

PRAVĚKÁ ZOO-V ČÍNĚ VE SVRCHNÍ JUŘE-část 2/4:
Ráno jsme se probudily kousek od kopce, kam nás zahnali včera Gasosauři. "Vypadá to, že už tu asi nejsou." řekl jsem Johnovi, a opravdu. Jen jeden Gasosaurus za pláňkou malých jinanů požíral mladého Shunosaura. Na písku se páslo stádo Euhelopsů, sedmnáct metrů dlouhých sauropodů... Byla tu rosa, přesto-že odpoledne je tu až vedro. Z lesa vyběhlo stádo Lufengosaurů. Byli nějak vyděšení. "Co si myslíš, že se zase děje, Jacku?" optal se mně John. "To nevím, ale ti Lufengosaurové jsou vyděšení... Nebo tak alespoň vypadají..." odpověděl jsem. Sbalily jsme tábor, a šli jsme se podívat po kraji, zda-li tu nejsou někde Huayangosauři. Kromě Euhelopsů a Lufengosaurů se na pláních nepohybovalo nic... Jeden Lufengosaurus ale v zápětí vyběhl z lesa, a vypadal opravdu zděšeně...

"Co se tu do prčic děje?!" zvolal vyděšený John. Z les se ozval hluk. Oba jsme zároveň skočili do křoví. Z lesa hned vyběhli další Lufengosauři, a volali na poplach. Za keři jsme čekali asi tak půl hodiny, až potom se rozjasnilo, písek zežlutěl, slunce náhle začalo hřát na 28°C. Při těchto chvílích z lesa vyběhli dva jedinci alosaura druhu Yangchuanosaurus. Děsily okolí, a my jsme se dostali přímo do blízkosti těchto obrů. Vypadali opravdu pěkně. Jeden z Yangchuanosaurů se rychle rozběhl na Euholopse. Teď byla příležistost, abych mohl do zoo dostat prvního dinosaura. "Hlídej prosím, kde jsou!" řekl jsem Johnovi. Ten mi rychle přikývl, a já běžel pro portál. Vzal jsem si ho do ruky, a zozběhl jsem se zpět k jinanům. Roszvítil jsem portál několik desítek metrů od tohoto místa, a začal dravce lákat do vchodu. Co se stalo? Vběhl Yangchuanosaurus do časového teleportačního portálu? Čtěte další část, a dozvíte se to!

Ještě připomínám, že v co nejbližší době uveřejním poslední část příběhu "Raptoří útes"!

6 komentářů:

Oblíbený dinosaur řekl(a)...

Paráda!

mojeznamky řekl(a)...

Nový?tyhle sou už pěkně starý

PRE-History řekl(a)...

Krásné!

juriju řekl(a)...

Opravdu pěkné. Já mám v paleontologické zahradě také příběh o jurské číně a taky tam mám Yangchuanosaura xD ještě jsem ho ale nedal na web. Jinak Yangchuanosaurus je můj nejoblíbenější dravec :)

raptorex řekl(a)...

super už se těším na další díl

Coach Outlet Store Online řekl(a)...

caili0921This is a mainstream view in the community have great supporters, great view.

Okomentovat

Nejčtenější