pátek 16. dubna 2010

Obrázek týdne 16.4.2010

Jak jsem slíbil, dnes přinesu obrázek od Mesosoic earth, a to z doby Triasu! No, není nádherný?

Popisek k obrázku: Tři Coelophysisové hledají potravu v hustém lese Arizony, a to před 215 miliony lety...

Příště mám pro Vás připravený nádherný obrázek, také z Triasu!

12 komentářů:

Oblíbený dinosaur řekl(a)...

Krásný obr.!

juriju řekl(a)...

Pěkný obrázek. Mě se obrázky od Mesosoic earth moc líběj.

juriju řekl(a)...

To je divný. Proč se mi tady neobjevil obrázek.

HAAS řekl(a)...

[2]: Klidně si je stáhni.

deinonych řekl(a)...

Pěkný obrázek

mojeznamky řekl(a)...

Super!!!

Alfaraptor řekl(a)...

HAASi, omlouvám se, ale nemám teď u sebe DVD s Planetou dinosaurů - půjčil jsem je do školy. Až je budu mít zpátky, tak hned odepíšu.

theropoda řekl(a)...

super"!!!!!!!!!!!

theropoda řekl(a)...

ahoj já asi budu psát o mesozick erth. Můžu si vzít nějaké obrázka??

PRE-History řekl(a)...

Překrásné!

mojeznamky řekl(a)...

JÁ mám u sebe DVD PLANETA DINOSAURŮ HEČ

mojeznamky řekl(a)...

Hmmm to newm to naky AlfaraptorHAASi, omlouvám se, ale nemám teď u sebe DVD s Planetou dinosaurů - půjčil jsem je do školy. Až je budu mít zpátky, tak hned odepíšu.

Okomentovat

Nejčtenější