pátek 7. června 2013

Obrázek týdne 7. 6. 2013

Po nějaké době je tu znovu obrázek od Walter Myers z kolekce Mesosoic Earth. Je na něm vyobrazen souboj dvou možná nejznámějších dinosaurů, kteří stejným způsobem bojují proti sobě ve velkém množství knih, filmů i na jiných obrázcích...


Popis k obrázku: Tyrannosaurus Rex si vybral za obě't mohutného Triceratopse. Tato bitva mezi malým porostem tropické vegetace se odehrává v Severní Americe za pozdní Křídy, před 65 miliony lety. Nad touto úchvatnou scénou prolétá obří ptakoještěr Quetzalkoatlus...

Chtěl bych se jinak omluvit za nějakou mou nepřítomnost na blogu v posledních dnech, ale snad se to od příštího týdne změní. Psal jsem sice, že každý den sem články přibývat nebudou, ale takto jsem to vůbec nemyslel. Doufám tedy, že příští týden sem v šesti ze sedmi dnů přibyde vždy nějaký nový článek.

9 komentářů:

Renda♥ řekl(a)...

pěkný

dinosaurss řekl(a)...

Skvělý obrázek!

Stringer řekl(a)...

Asi by som sa chcel prihlásiť.

Alfaraptor řekl(a)...

Jasně, že Povstání nefandím, já jsem hrdý Imperiál! A jak jsi na to vůbec přišel?

Alfaraptor řekl(a)...

Pokud ti můžu poradit, podívej se pouze na Starou trilogii (epizoda IV - VI), nejlépe v originálním znění s titulkama a na původní verzi. Ostatní filmy nebo seriály za moc nestojí....

Alfaraptor řekl(a)...

Důvod, proč jsem začal sledovat Star Wars, byly hlavně na svou dobu úžasné efekty. Poprvé jsem se tady se také setkal imperiálním kráčejícím transportérem (anglicky imperial walker). Dokonce jsem pro něj vymyslel i krásné české označení: imperiální kročej. Doufám, že se ten výraz uchytí....

Alfaraptor řekl(a)...

Admirála Pietta a generála Veerse. Z knížek mám pak rád velkoadmirála Thrawna.

siamotyran řekl(a)...

Tím chceš říct že jsi se rozhodl z eocénské expedice vrátit?

Antroz T6 řekl(a)...

nádherná scenérie! :)

Okomentovat

Nejčtenější