čtvrtek 19. července 2012

Válečná zóna lvů

Jak se bojuje na afrických pláních mezi šelmami a jejich kořistí...

01: Volající král savany

02: Lvice na lovu


03: Buvoli kapferští na cestě, nad nimi krouží sup

04: Buvol na útěku

05: Kdo bude kralovat zdejší savaně příště?

Válečná zóna lvů (Lion Battle Zone) je americký dokumentární film z produkce televize National Geographic Wild Channel, který měl premiéru v roce 2009. Popisuje životy lvích smeček žijících na afrických savanách na jihu Afriky. Dokument je asi 50 minut dlouhý a zklidil docela velký úspěch. Osobně jsem dokument prozatím neviděl, ovšem, poté, co jsem shlédnul ostatní dokumenty od Nat Geo, které vyprávějí o lvech (Lvy a hyeny: Věční nepřátelé, Lví armáda...), už teď musím říci, že určitě půjde o dobrý dokument. Kvůli tomu, že jsem jej zatím neshlédl, nemohu o něm říci více, až však bude v televizi přístupný, podívám se na něj a napíši o něm více...

5 komentářů:

dinosaurss řekl(a)...

Tento dokument vypadá velice hezky.

deinonych řekl(a)...

Tož teď fakt nevím mám pocit jestli nestálo jedno 149 ale fakt nevím.

siamotyran řekl(a)...

mám rád lvy mám rád celou afriku je to můj nejoblíbenější kontinent :)

siamotyran řekl(a)...

Ještě se chci zeptat chtěl jsem si zajít na dinoraula stáhnout nějaký obrázky ale už mi to nenašlo tu stránku jenom prostě obrázky na koupení nevíš čím to bude?

alienspredators řekl(a)...

Ten dokument bude určitě dobrý.Afrika je můj oblíbený kontinent,ale úplně nesnáším lvy.Mnohem sympatičtější jsou mi Hyeny. :)

Okomentovat

Nejčtenější